نگهداری و نصب ۵۰۰ آبخوری و آب سردکن در معابر مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از ۵۰۰ آبخوری در مشهد و ۴۵ آبخوری سنگی جدید با طراحی ایرانی-اسلامی درمشهد نگهداری و نصب شده است.

محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: رشد و توسعه مشهد در سال‌های اخیر و افزایش تعداد زائران و مجاوران حریم نورانی رضوی موجب شده تا مدیریت شهری ارتقا کیفی و کمی انواع مبلمان شهری را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار دهد؛ چرا که مبلمان شهری علاوه بر زیبایی بصری محیط شهری، نقش بسیار مهمی در افزایش رفاه و رضایتمندی زائران و مجاوران خواهد داشت.

 او افزود: آبخوری‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین مبلمان‌های شهری در کلانشهر‌ها محسوب می‌شوند و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ عدد آبخوری و آب‌سردکن در این شهر جانمایی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش شده تا با طراحی‌های متناسب با معماری ایرانی-اسلامی، آبخوری‌های جدیدی در نقاط مختلف شهر نصب شود تا هویت بصری و زیبایی منظر شهری به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

 رهنمایی بیان کرد: نصب ۴۵ عدد آبخوری سنگی در نقاط پر تردد شهری تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته است و تا کنون ۱۹ مورد آن در خیابان‌ها و محور‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب شده است.

 او تصریح کرد: کیفیت بالا، دوام، همسویی با اقلیم و معماری و نظافت آسان بخشی از مزایای آبخوری‌های سنگی جدید است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کلی آبخوری‌های سطح شهر به صورت مداوم، توسط نیرو‌های خدمات شهری مستقر در مناطق سیزده‌گانه مشهد ضدعفونی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.