بهره برداری از ۲۱ پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

۲۱ پروژه راه و شهرسازی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای اهداف و برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۱ و همچنین به منظورگرامیداشت هفته دولت، ۲۱ پروژه راه و شهرسازی را با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

او به پروژه‌های افتتاحی در بخش ساخت و توسعه راه‌ها اشاره کرد و افزود: دربخش مهندسی ساخت وتوسعه راه‌ها در قالب ۶ طرح عمرانی باهزینه‌ای معادل بر ۹۰۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی-استانی (ویژه، متوازن ملی و پروژه‌های مصوب سفر) آماده بهره برداری و افتتاح می‌باشند.

نظری احداث، تعریض بهسازی وآسفالت محور‌های فریدونکنار، آمل، سیمرغ، گلوگاه و بهشهر و یک دوربرگردان در آمل را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که درهفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

او در ادامه به اقدامات این اداره کل در حوزه معاونت مسکن و ساختمان اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵ پروژه مسکن مهر به تعداد ۸۱۲ واحد در ۶ شهرستان ساری، نکا، شیرگاه، فریدونکنار، چالوس و رامسر و باهزینه‌ای بالغ بر ۱۶۳۰ میلیاردریال از محل اعتبارات ملی و استانی آماده افتتاح و بهره برداری می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.