هشدار دادستان درباره تصرفات غیرمجاز اطراف شهرک گلدیس رشت

دادستان مرکز استان گیلان گفت: مدیرانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال و به اموال عمومی و بیت المال تعرض کردند، باید پاسخگو باشند

دادستان مرکز استان گیلان گفت: نشست شورای حفظ حقوق بیت المال امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان با موضوع بررسی تصرفات غیرمجاز در اطراف شهرک گلدیس رشت برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری افزود: در این نشست اراضی ملی واگذار شده به سازمان‌هایی نظیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، تأمین اجتماعی، راه و شهرسازی و ... مشخص و میزان اهمال و کوتاهی مدیران مربوطه نیز ارزیابی شد.

به گفته او، برخی از نهاد‌ها علیرغم تصرف اراضی متعلق به خود تعلل کرده و هیچ اقدامی در راستای رفع تصرف غیرقانونی افراد انجام ندادند و موجبات ادامه فعالیت افراد سودجو را فراهم کردند.

دادستان مرکز استان گیلان هشدار داد: دستگاه قضایی از ادامه تصرف اراضی ملی توسط متصرفان جلوگیری به عمل آورده و با آنان برخورد قانونی خواهد کرد و تمام مدیرانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال و به اموال عمومی و بیت المال تعرض کرده اند، باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

متصرف اراضی ملی اطراف شهرک گلدیس رشت متواری است

رئیس کل دادگستری گیلان و دادستان مرکز استان روز گذشته از اراضی ملی اطراف شهرک گلدیس رشت که فردی به صورت غیرقانونی آن را تصرف کرده بود، بازدید کردند و بخشی از تصرفات این زمین شامل دیوار اطراف آن تخریب شد.

آقای فلاح میری با بیان اینکه این فرد با اسناد جعلی وارد اراضی ملی شده و برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده است، افزود: پرونده این فرد از یک سال و نیم پیش تشکیل شده است.

او با اشاره به اینکه این فرد از سوی قانون محکوم و رأی دادگاه قطعی است، گفت: این متجاوز به منابع طبیعی که متواری است، به زودی دستگیر و مطابق قانون با وی برخورد می‌شود.

بازدید از اراضی ملی اطراف شهرک گلدیس رشت

دادستان مرکز استان گیلان با انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه‌های متولی این امر گفت: مماشات و تعلل این دستگاه‌ها موجب بروز این مشکلات شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.