توزیع یک‌هزار و ۲۲۵ دستگاه وسایل سرمایشی بین مددجویان کمیته امداداصفهان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون، یک‌هزار و ۲۲۵ دستگاه وسایل سرمایشی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شده است.

هادی بنایی از توزیع لوازم ضروری سرمایشی بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان خبر داد و گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون، براساس نیازسنجی صورت گرفته در سامانه هوشمند امداد، یک‌هزار و ۲۲۵ دستگاه کولر و یخچال فریزر به خانواده‌های نیازمند در سطح استان اهدا شده است.

او با اشاره به تعداد اقلام توزیع شده، ادامه داد: ۷۲۵ دستگاه کولر آبی و ۵۰۰ دستگاه یخچال فریزر با اولویت مناطق محروم، بین خانوار‌های تحت حمایت توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان با قدردانی از همراهی تولیدکنندگان داخلی در حمایت از خانواده‌های نیازمند، افزود: اقلام ضروری موردنیاز این خانواده‌ها با هم‌افزایی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی و مشارکت خیران تأمین و بین نیازمندان توزیع شده است.

او با دعوت از خیران برای کمک به رفع نیاز خانواده‌های تحت پوشش این نهاد، گفت: عموم مردم خیر استان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری در سطح استان، همچنین با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* در خدمت‌رسانی به نیازمندان مساعدت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.