خطیب جمعه اهواز:

وضعیت معیشت و آینده زمستان غربی‌ها را «مستاصل» کرده

موسوی فرد گفت: جبهه رسانه‌ای دشمن تبلیغ می‌کند که اقتصاد، معیشت، ارزانی کالا‌ها و گردش مالی به مذاکره گره خورده و راهی جز کوتاه آمدن و امتیاز دهی ایرانیان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فردمی گوید: جبهه رسانه‌ای دشمن دارد تبلیغ می‌کند که اقتصاد، معیشت، ارزانی کالا‌ها و گردش مالی به مذاکره گره خورده و راهی جز کوتاه آمدن و امتیاز دهی ایرانیان نیست.

او افزود: این‌ها به دروغ حرف می‌زنند. دوما تبلیغ می‌کنند که اگر مذاکرات نتیجه بخش نباشد اوضاع اقتصادی از این که هست به مراتب سخت‌تر می‌شود. وضعیت معیشت و آینده زمستان غربی ها، آن‌ها را مستاصل کرده، آن وقت اینگونه تبلیغ و ترویج می‌کنند.

خطیب جمعه اهواز توافق هسته‌ای (برجام) رابه گونه‌ای توصیف کرد که باید ناظر بر انتفاع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و متضمن رفع کامل تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی شود.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان یادآور شد که جمهوری اسلامی ایران باید اطمینان حاصل کند که همه تحریم‌های اقتصادی برداشته شود، آمریکا تضمین کتبی بدهد که از برجام خارج نشود و بعد از توافق ادعا‌های خصمانه و تهمت‌های بی پایه و اساس سیاسی علیه ایران نداشته باشد.

این مقام مسئول همچنین گفت: این آمریکا بود که از برجام خارج شد و نه تنها از تعهدات خود شانه خالی کرد بلکه به فشار حداکثری علیه مردم ایران ادامه داد، ولی با این حال جمهوری اسلامی زیر تعهدات خود نزد و در برجام ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.