مدیر عامل صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح:

همواره به دنبال قرار گرفتن در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی هستیم

امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد گفت:برای ساخت هواپیمای تجاری و مسافربری به توان علمی، عزم ملی و پای کار آمدن و همکاری مجدانه چند وزارتخانه نیاز است.

امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گفت: برای ساخت هواپیمای تجاری و مسافربری به توان علمی، عزم ملی و پای کار آمدن و همکاری مجدانه چند وزارتخانه نیاز است.

او اضافه کرد: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی امروز مجهز به نیروی انسانی هستیم که توانایی طراحی و ساخت هواپیما را دارند و با استفاده از این سرمایه می‌توان به بهره وری رسید.

معاون وزیر دفاع ادامه داد: در مجموعه سازمان هوایی بیش از ۲۰۰ مجموعه کمک خدمات مهندسی در حوزه اشتغال آفرین و دانش بنیان داریم.

او با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی تحریم شدیم، گفت: به جای واردات تجهیزات و سلاح نظامی که دشمن راه مقابله با آن را می‌داند سیاست را بر ساخت محصولات دفاعی و نظامی بومی کشور متمرکز کردیم.

امیر سرتیپ دوم خواجه فرد با اشاره به اینکه همواره به دنبال قرار گرفتن در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی هستیم، گفت: بودجه قابل توجهی به صنایع دفاعی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: افزایش توان رزمی کشور از نظر شریعت و عقل پذیرش شده است و تاکنون نگذاشتیم فشار‌های اقتصادی خللی بر صنعت نظامی و دفاعی ما وارد کند، زیرا با رسیدن به قدرت صنعت دفاعی می‌توان از مرز و بوم کشور دفاع کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.