اولین فیلم از لحظه دستگیری زورگیر خشن اتوبان نیایش

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک خانم در ترافیک بزرگراه نیایش، موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه فیلم این زورگیری در فضای مجازی جنجال زیادی ایجاد کرده بود، ادامه داد: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان با سوءاستفاده از ترافیک بزرگراه نیایش به خودروی مالباخته نزدیک شده و با خشونت و درگیری تلفن‌همراه زن جوان را سرقت کرده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم زورگیری از زن جوان در بزرگراه نیایش به همراه ۱۰۰ فقره سرقت به عنف در سطح خیابان‌های شهر تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از سارق جوان ضمن اعتراف به جرم زروگیری متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی همدستان وی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
باید اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
من خودم لوله گزاشتم توی ماشین برا دفاع ولی خانم ها باید در خودرو رو قفل کنن که اینا نتون باز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
صورتوش رو شطرنجی نکنید تا مردم ببین اینا چه هیولا هایی هستن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۴۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
چند روز پیش دوتا افغانی سوار کردم برا پاکدشت میگفتن ایرانیا تا ده سال دیگه باید برا ما افغانیا کار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
واقعا تو این روزها زورگیری زیاد شده از همه نوع اگه با چند تا شون برخورد قاطعانه داشته باشن مابقی ماست ها رو کیسه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
انانیموس
۱۴:۵۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
وقتی افغانیا میان داخل ایران و هیچ نظارتی نیست همین میشه نتیجه ش
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۴۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
باید تومحل زورگیری اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
بله خوووب طرف کلی سوو سابقه سرقت و کارهایی که فقط خدا عالمه انجام داده قد دو سه ماه رفته تو زندانهایی که با پول بیت المال ساخته شده و مفت خورده و خوابیده بعد از دو سه ماه میاد بیرون خداییش اگر دوباره و دوباره و دوباره اینجور کارها رو تکرار نکنه عجیبه!!! مامور نیروی انتظامی جونش رو کف دستش میگیره توی خیابون اینور اونور اینجور آدمهای وقیح رو با قمه و کارد و چاقو توی دستشون از خیابون حمعشون می‌کنه اونوقت سیستم قضایی و اون قاضی محترم یه مجازات حد آقای در حد استراحت چند ماهه براشون حکم میده دوباره با قمه تو روز روشن متعرض اموال و اعصاب ناموس مردم میشن !!! وقتی هم چجوری بشه و چه اتفاقی بیفته ییکیشون رو بخوان قطع ید کنن یهو یه عده شروع میکنن به اعتراض به قوه قضاییه و پلیس!!!عجیب حکایتیه هاا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
با سلام و تشکر از نیروی انتظامی
درود بر شما