وزیر صمت:

شناسایی ذخایر معدنی کشور در حال انجام است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شناسایی ذخایر معدنی کشور از سال گذشته آغاز شدو شناسایی تمامی ذخایر معدنی کشور طی یک برنامه سه ساله در دستور کار است.

سید رضا فاطمی امین گفت: اکتشافات معدنی در کشور بسیار عقب است و این امر موجب شده تا از این ظرفیت به خوبی بهره نبریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: بسیاری از مشکلات در یک سال استقرار دولت برطرف شد و این موضوع نویدبخش ثباتی است که برای ادامه مسیر و افق آینده کشور وجود دارد.

فاطمی امین با تأکید بر اینکه ممکن است بسیاری از کارهای انجام شده هنوز نتیجه‌اش برای مردم قابل لمس نباشد، تصریح کرد: به عنوان نمونه به دلیل نبود سرمایه‌گذاری قابل توجه در صنعت برق و احداث نیروگاه در هشت سال گذشته، با خاموشی‌های بیش از حد رو به رو بودیم که در یک سال گذشته ۲ کار در این زمینه به طور همزمان آغاز شد.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات افزایش ظرفیت نیروگاه‌ها است و در این راستا افزایش حدود ۱۲ هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌ها آغاز شد و در هفته‌های آینده یکی از این طرح‌ها که با سرعت بالایی انجام شد به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که قصد داشتند با شدیدترین تحریم‌های فنی و تخصصی ما را به زانو درآورند، امروز پای میز مذاکره نشسته و آماده شدند تا تحریم‌های زمان ترامپ را بردارند.

استاندار سمنان نیز در این آیین افزود: توجه به فرهنگ‌ ایثار و شهادت با کار جهادی و شبانه روزی و همچنین وقف کردن وقت مسوولان برای خدمت به مردم محقق می‌شود که این مهم در دولت مردمی مورد توجه و در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار