کادر سلامت ایثار و فداکاری خود را به همگان ثابت کرده است

مشاور وزیر بهداشت گفت: ۵۳ هزار نیرو از سهمیه ایثارگران در وزارت بهداشت در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت و رسمی شده اند.

سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی در مراسم تکریم و معارفه مشاور قدیم و جدید وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران در ستاد وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت هرکاری بتواند برای ایثارگران انجام می‌دهد. همه موظف هستیم برای نسل‌های آینده روحیه جهاد، شهادت طلبی و ایثارگری را حفظ کنیم، کادر سلامت در تمام مراحل پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و همچنین اپیدمی کرونا ایثار و فداکاری خود را به همگان ثابت کردند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی ادامه داد: یکی از مصادیق جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، تبیین همین فرهنگ ایثار و شهادت در روحیه نسل جدید است. این نسل که بعضی از آنان ده سال پس از انقلاب متولد شدند، حماسه مدافعان حرم را به وجود آوردند.

 پورحسینی گفت: روحیه ایثارگری ریشه در فرهنگ عاشورا دارد، کادر سلامت با آن که هیچ شناختی از ویروس مرموز کرونا در دنیا وجود نداشت، با تمام توان از جان خود برای حفاظت از مردم کشور مایه گذاشتند و شهدای زیادی را تقدیم این راه کردند.

وی ادامه داد: قدرت‌های پوشالی در غرب از خلاء نداشتن چنین نیرو‌های فداکاری رنج می‌برند و اگر یکی از این شهدای فداکار را داشتند برای گرامیداشت او فیلم‌ها و سریال‌های مختلف می‌ساختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.