دستگیری متخلفان حوزه آرد و نان در شهرستان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: دو متخلف حوزه آرد و نان در این شهرستان دستگیر شدند.

سیدجواد یحیی‌زاده از دستگیری دو متخلف حوزه آرد و نان خبر داد و گفت: تمامی نانوایی شهرستان خلخال با جدیت از سوی اعضای ستاد آرد و نان رصد می‌شود.

فرماندار خلخال در جلسه ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان خلخال با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان خلخال در کنار دستگاه قضایی و ستاد آرد و نان در دستگیری متخلفین، گفت: تمامی اعضای ستاد آرد و نان وظیفه دارد به صورت روزانه ضمن سرکشی به واحد‌های نانوایی، میزان پخت، وزن چانه، تعطیلی خودسرانه و سایر موارد تخلف همچون فروش آرد دولتی را کنترل و به فرمانداری شهرستان گزارش دهند.

یحی زاده ادامه داد: قیمت نان روغنی در خلخال با چانه ۳۵۰گرمی ۵ هزار تومان و قیمت نان محلی چای چورکی با چانه ۲۰۰گرم ۲ هزارو ۵۰۰ تومان است؛ مردم در صورت مشاهده فروش غیر از قیمت اعلام شده ستاد آرد و نان حتما موضوع را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

او با اشاره به قیمت‌های کذایی پخت نان روغنی با قیمت بیش از ۵ هزار توان و گزارش‌های واصله مردمی، گفت: با متخلفین در حوزه آرد و نان و کم فروشی برخورد قاطع انجام خواهد شد.

فرماندار خلخال گفت: نانوایان توجه داشته باشند سفره و نان مردم خط قرمز مسوولین شهرستان خلخال است و نظارت‌ها شبانه‌روزی و به‌صورت نامحسوس انجام می‌شود.

یحیی زاده با بیان اینکه طی خرداد ماه، ۹۵۵ تن آرد، تیرماه ۹۶۵ تن توزیع شده است، گفت: در طی این مدت ۱۵تن آرد مازاد تهیه و در بین نانوایان توزیع شده که در مرداد ماه با ۲۰ آرد مازاد این سقف به ۹۸۵ تن رسیده است.

او با اشاره به وجود مشکلات آرد و نان در بخش شاهرود و خورش رستم گفت: با نظارت جدید مشکلات این بخش را حل خواهیم کرد؛ طبق رصد‌های انجام شده از سوی فرمانداری و سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص شد که عاملین آرد شهرستان و بخش‌ها، آرد سهمیه را به طور کامل به شهرستان حمل نکرده و با قیمت آزاد با صاحبین کارخانه‌ها جابجا کرده‌اند که طبق قانون برخورد لازم از سوی دستگاه‌های مجری متولی انجام خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.