آمریکا حمله در قدس را که منجر به زخمی شدن ۵ آمریکایی شد محکوم کرد

وزارت خارجه آمریکا با بیان این‌که ۵ نفر از زخمی‌شدگان در عملیات تیراندازی در قدس اشغالی، آمریکایی بودند، این حادثه را محکوم کرد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای آنچه را حمله تروریستی در خارج از قدس اشغالی خواند که منجر به زخمی شدن دست‌کم ۸ نفر از جمله ۵ آمریکایی شد، محکوم کرد.

به گزارش رویترز، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «سفیر ما در اسرائیل و مقامات آمریکا در قدس (اشغالی) با خانواده‌های قربانیان شهروند آمریکایی در تماس هستند و ما به آن‌ها ابراز همدردی و حمایت کرده‌ایم.»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد: «تیم ما در قدس (اشغالی) به طور شبانه‌روزی برای حمایت از قربانیان و خانواده‌های آن‌ها کار کرده است و به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهد داد.»

این در حالی است که بامداد روز گذشته (یکشنبه) درپی عملیات تیراندازی به سمت اتوبوس شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، چند تن مجروح شدند.

شبکه تلویزیونی الجزیره تعداد زخمیان را ۷ تن اعلام کرد. این حادثه با واکنش برخی گروه‌های مقاومت و مقامات فلسطینی و صهیونیست همراه بود.

پیش از این نیز سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در روز جمعه ۱۴ مردادماه آغاز شد و ۴۹ نفر از جمله ۱۷ کودک و ۴ زن در آن به شهادت رسیدند، گفت: «اسرائیل حق دارد برای حفظ امنیت اقدام کند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار و غاصب صیهونیستی این همه انسان بی گناه در منطقه به خاک و خون می کشه نفست در نمیاد حالا برای ۵ تروریست آمریکایی محکومیت صادر میکنی و اون ۵ تا جانی آدمکش توی قدس کشور فلسطینی ها چکار میکنند.مرگ بر آمریکای دزد و تروریست و صیهونیستها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام ،

چه ربطی به آمریکا دارد ،
در همه جا دخالت می کند ؟

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار