گزارشی از برنامه مجله فوتبال شبکه خبر

عربشاهی: تاج انسان صالحی است/ سرانجام اسکوچیچ کم خرج با تیم ملی جالب نیست

پیشکسوت فوتبال گفت: تاج نامزدی قوی و انسانی صالح است.

برنامه مجله فوتبال امشب با موضوع بررسی هفته نخست روی آنتن رفت. مجری برنامه را با بررسی نتایج هفته نخست لیگ برتر فوتبال آغاز کرد و به بررسی دیدار پرسپولیس و ذوب آهن پرداخت. سپس از تساوی دیدار فولاد و صنعت نفت آبادان گفت و در پایان هم پیروزی ۲ بر یک گل گهر برابر تراکتور را اعلام کرد.

در ادامه برنامه مجری به نتایج لیگ‌های اروپایی پرداخت و از شکست سنگین یونایتد برابر برنتفورد گفت و در ادامه نتیجه برد ۴ بر صفر منچسترسیتی برابر بورنموث را اعلام کرد. آرسنال هم همچون هفته نخست لیگ برتر ۴ گل زد و با نتیجه ۴ بر ۲ لسترسیتی را شکست داد.

در ادامه برنامه نتایج رقابت‌های بوندسلیگا توسط مجری برنامه اعلام شد که در مهمترین دیدار یاران سردار آزمون در تیم بایرلورکوزن با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم فوتبال آگزبورگ شدند.

در سری آ ایتالیا هم میلان و اودنیزه در مهمترین دیدار به مصاف هم رفتند که تیم میلان پیشتاز میدان بوده است.

در ادامه مهمان برنامه ضیا عربش‌هایی در استودیو شبکه خبر حاضر شد تا هفته نخست لیگ برتر را کارشناسی کند.

عربشاهی درباره دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: عقیده دارم باید از همان هفته اول به حریف فشار آورد و با پیروزی از میدان خارج شد. عمر فوتبالی ام در پرسپولیس گذشت. در کل این زمان ما تنها ۷ باخت داشتیم.

عربشاهی ادامه داد: دیدار پرسپولیس و ذوب آهن هم به خوبی برگزار شد. تیم پرسپولیس در این دیدار بهترین نفرات را داشت و ذوب آهن هم بازی خوبی از خود ارائه کرد. با این حال پرسپولیس نیازمند به ۲ مهاجم در خط حمله خود است و به مهاجمان حال حاضر نمی شود اعتماد کرد. شاید با آمدن بازیکن هلندی این تیم یک مقدار روان‌تر بازی کند. البته به شرطی که پرسپولیس با دو مهاجم حاضر شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: پرسپولیس در خط حمله خود ضعف دارد و نمی‌تواند ضربه‌های آخر را تبدیل به گل کند و بازیکنان نیز عجول بازی میکند. امیدواریم که بازیکن هلندی در پرسپولیس به خوبی حضور یابد و شاید او باشد که بتواند خلاء خط حمله پرسپولیس را برطرف کند.

عربشاهی در تحلیل تیم ذوب آهن گفت: در دیدار برابر پرسپولیس تیم خوبی بود و حریفش را به خوبی آنالیز کرده بود. تارتار نیز مربی خوبی است. تیمش در مرکز دفاعی و ضد حمله‌ها عملکرد خوبی داشت.

در ادامه جواد واحدی دیگر مجری برنامه به بررسی لیگ بیشت و یکم پرداخت و اعلام کرد که لیگ پیشین فقر گلزنی داشته است. میانگین گلزنی در فصل قبلی ۱/۷۷ و ۴۶ بازی بدون گل بوده است. در هفته نخست لیگ بیست و دوم یک گل بیشتر از هفته نخست فصل پیشین به ثمر رسیده است که این موضوع نشانه پیشرفت است.

واحدی در ادامه به چالش‌های دیدار‌ها پرداخت.

در همین رابطه واحدی مجری دوم برنامه، مددی مسئول ورزشگاه آزادی تهران را روی خط برنامه مجله فوتبال آورد تا درباره شرایط چمن مجموعه ورزشی آزادی پاسخ دهد.

مددی گفت:همه ساله در فصل تابستان به ویژه ماه‌های تیر و مرداد شاهد تغییر رنگ چمن مجموعه ورزشی آزادی هستیم و دلیل اصلی این موضوع تنش دمایی بالا در ماه‌ها است. نوع بذر چمن مجموعه ورزشی آزادی از نوع سردسیری است به همین دلیل در دما‌های بالا مثل فصل تابستان دچار تنش دمایی می‌شود.

مددی افزود: با این حال همکارانم در مجوعه ورزشی آزادی در تلاش هستند این مشکل را برطرف کنند تا در دو تا سه هفته آینده وضعیت چمن به شکل اصلی خود برگردد. هیچ نگرانی وجود ندارد و اگر بررسی کنید می بینید که این اتفاق سال گذشته هم افتاد، اما سرانجام چمن اصلاح شد.

مددی در پایان درباره وضعیت گیت‌های بلیط فروشی مجموعه ورزشی آزادی گفت: ما هیچ مشکلی در مجموعه نداریم و هر زمان اعلام کنند از آن‌ها استفاده می کنیم.

در پایان برنامه مجری اصلی بار دیگر به بحث و گفتگو با ضیاعربشاهی کارشناس فوتبال کشورمان پرداخت.

عربشاهی درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است و این موضوع را نشان داد. استقلال هم بازیکنان بسیاری از دست داد که باعث ضعف این تیم شد.

در ادامه عربشاهی درباره مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال در شهریور ماه گفت: در برخی از برنامه‌های تلویزیونی تنش‌های میان کاندیدا فدراسیون فوتبال را دیده ام. به نظر من مهدی تاج و افرادی که با او در انتخاباتند، کاندیدا‌های قوی تری هستند. او آدم سالم و صالحی است و نفرات همراه او همانند آقای نبی بسیار قوی هستند.

عربشاهی ادامه داد: شما حواستان به سرپرست فدارسیون فوتبال هست که در مدت زمان حضورش در این پست چه کرده است؟ تیم‌های امید، جوانان و ...ما چه نتیجه گرفته اند؟ جام جهانی به زودی برگزار می شود، اما تکلیف بازی‌های دوستانه هنوز مشخص نیست. تکلیف حواشی دیدار برابر کانادا و حواشی سفر به قطر هم مشخص نشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: افراد بسیاری درباره قرارداد ترکمنچای ویلموتس می‌گویند، اما این مسائل حقوقی است و حتی در باشگاه‌های فوتبال اتفاق می‌افتد.

مجری برنامه گفت: ویلموتس ارزش میلیون یورویی داشت.

عربشاهی پاسخ داد: یک مقدار زود قضاوت می‌کنیم. رقم قراد همین بازیکن پرسپولیس از چندین هزار یورو به ۲ میلیون یورو رسید. ویلموتس نیز قرادادش همین شکل بود. کی روش هم حتی به همین شکل قراردادش به امضا رسید. اگر او نتیجه می گرفت باز هم میگفتید که قراداد او ترکمنچای بود؟ من نمیگویم قراداد ویلموتس گذاف نبود، اما سرانجام اسکوچیچ کم خرج با تیم ملی هم جالب نیست. اعضای مجمع باید حواسشان به خدا باشد و گزینه خود را انتخاب کنند تا انسانی اصلح به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد راسخ
۱۸:۲۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
این عربشاهی کی هست که خودش رانخودهرآشی میکندمگر چندبازی ملی دارد فقط بخاطر پرسپولیسی بودنش کمی احترام دارد که آنهم خودش باعث ازدست دادن همان احترام است ایشان نان ب نرخ روز خوراست زمانی دنبال علی پروین بودآقای عربشاهی معلوم است که اگرتاج بیایدب شماچیزی میماست تمام پیشکسوتان نمیفهمندتومیفهمی همه میدانندتاج چه بلایی سرفوتبال این کشورآوردوچه ضربه ای ب اقتصادکشورزده است چرانمیگذارید قوه قضاییه ب کارتاج رسیدگی کندبخاطراینکه اگر رئیس فدراسیون شودخیالش جمع میشودوازمصونیت برخوردارمیشودودیگرنمیتوانندب افتضاحی که انجام داده رسیگی کنندوهم اینکه اکنون بعنوان یکی ازمسئولین فدراسیون فوتبال آسیا حقوق دلاری دریافت میکندکه اگرنتواند دوباره درفدراسیون فوتبال مسئولیت داشته باشدآنهم ازایشان گرفته میشود.بالآخره مشخص است که شما بیخوداینهمه ازتاج طرفداری نمیکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
دو قرون خرج کردن و نتیجه نگرفتن بهتر از دو هزار خرج کردن و نتیجه نگرفتن است، والیبال تیم دومش با چه بودجه ای خرج میشه فوتبال فقط لیگش ببین چه خبر از مربی تا بازیکن خارجی آن‌وقت کیفیت در حد...
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۵:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
نتیجه مهمه اقای پرفسور فعلا بهترین نتیجه را گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
تاج با رئیس شدنت جواب این مخالفان کینه ای را بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
پروندهای بدتر از ویلموتس را بستند کس صداش در نیامد برانکو استوکس استراماچونی دنیزلی کالدرون وووو معلومه کس با این قیمت ها نمیاد اینجا پیداست که تسویه حساب ها و کینه شتری در این ماجرا مطرحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
ازقراردادویلموتس به توهم ماسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
این انسان صالح (تاج) میلیونها یوورو از بیت المال را به باد فنا داده است حضور دوباره تاج در فوتبال یعنی خطا کن و جایزه بگیر!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
همین عربشاهی را کم داشتیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
آقا دیگه چه توجیهی دارید که می خواهید تاج را دوباره بیارید.از قدیم گفتن آزموده را آزمودن خطاست.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
خوبی تاج به این بستگی دارد که چقدر در خسارت وارده به ملت مقصر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
آره تاج اینقدر آدم قوی ای بود که بعد از اینکه پرونده ویلموتس در کشور سرو صدا کرد یهو برای درمان بیماری قلبی به ترکیه رفت !!!و بعد از اینکه سرو صداها خوابید و قرار شد خسارات از جیب مردم نه از جیب ایشون پرداخت شه دوباره بیماری قلبی اش یهو خوب شد و به ایران برگشت.اگه این قوی و صالحه پس آدم ضعیف و غیر صالح فوتبال چه شکلی اند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
راست میگه اسکوچیچ کم خرج خود باید مثل اینا ولخرج باشه بودچه فوتبال تو قمار فوتبال از کیسه ملت ببازه وافتضاح بیاره بشه خوب اقای تاج فاسد وفوتبال فاسد وکارشناسان فاسدی مثل تو باعث میشن فوتبال به قهقرا بره
آخرین اخبار