راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم‌های نفتی، بانکی و اقتصادی است

ائمه جمعه لرستان با اشاره به نقش مهم انقلاب اسلامی در تشکیل محور مقاومت گفتند:راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم‌های نفتی، بانکی و اقتصادی است.

 حجت الاسلام بهروز شمسی فر ائمه جمعه لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل در شش روز برخی از کشور‌های اسلامی را که با هم بودند شکست داد و رعب و وحشت اسرائیل در دل کشور‌ها افتاد، اما بعد از پیروزی انقلاب، محور مقاومت تشکیل شد که از ثمرات انقلاب به شمار می‌رود، به طوری که پس از پیروزی انقلاب و تشکیل محور مقاومت، اسرائیل در هر جنگی شکست خورده است.

او  افزود: یکی از آثار محور مقاومت، ظلم ستیزی است چرا که نهضت امام حسین (ع) به ما یاد داده با ظلم باید مقابله و از مظلوم هم دفاع کرد، داعش که توسط آمریکا ایجاد شد تلاش کرد عراق و سوریه یکی شود و با تفکر وهابیت با حمایت آمریکا و ناتو و با پول و قدرت به کشور ما حمله کنند، ولی محور مقامت در برابر آن‌ها ایستاد.

امام جمعه موقت خرم آباد عنوان کرد: داعش جنایات زیادی انجام داد به طوری که مکان‌های دینی و تاریخی را تخریب کرد و اگر داعش مسلط می‌شد، عتبات عالیات را تخریب می‌کرد و بعید نبود جنایتی مرتکب شوند که یزدیان هم مرتکب نشدند، اما محور مقاومت این گروه را نابود کرد و اگر مقاومت نبود در کشور خودمان باید با دشمن می‌جنگیدیم.

شمسی فر تصریح کرد: شهدا در هر زمانی در برابر دشمن ایستاده اند، در زمان پیروزی انقلاب شهدا در مقابل دشمن ایستادند تا حکومت اسلامی تشکیل شود، در دفاع مقدس جان دادند تا انقلاب بماند، شهدای مدافع سلامت جان دادند تا سلامتی مردم حفظ شود و مدافعین حرم جان دادند تا داعش از بین برود و امنیت ایران حفظ و حرمین هم محفوظ بماند.

او بیان کرد: شهدایی مانند شهید همدانی و شهید سلیمانی در این راه شهید شدند، اما کسانی که در این نظام به قدرت و شهرت و ثورت رسیدند با وقاحت به شهدای مدافع حرم اهانت می‌کنند، به حزب اله لبنان که در مقابل دشمن ایستاده است اهانت می‌کنند، این در حالیست که شهید همدانی در منطقه افتخار می‌باشد.

امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: شهید همدانی در زمانی که داعش در چند متری حرم بود با شجاعت، ایمان و تقوا در برابر دشمن ایستاد و از حرمین دفاع کرد که لازم است گروه‌های سیاسی و شخصیت‌ها در مقابل این اهانت سکوت نکنند.

 

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.