اتصال تمامی کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی به پرونده مالیاتی

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از اتصال تمامی کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی فعال در شبکه پرداخت کشور به پرونده مالیاتی خبر داد.

آقای مهران محرمیان گفت: درحال حاضر هشت میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده‌ها انجام خواهد داد.

او می گوید : تعداد بسیار کمی از ابزار‌های پرداخت هنوز به شبکه پرونده‌های مالیاتی متصل نشده اند که این ابزار‌ها مربوط به مشاغل حساس مانند بیمارستان یا امثال آن‌ها هستند که در این زمینه نیز با سازمان امور مالیاتی برای تعیین تکلیف آن‌ها مکاتبه شده است. اتصال کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پس از دوسال همکاری  شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی میسر شده است.

اتصال ابزار‌های پرداخت به پروند‌های مالیاتی از دو طریق انجام شد؛ تعدادی از ابزار‌های پرداخت با هدایت صاحبان این ابزار‌ها در سایت سازمان امور مالیاتی به پرونده مالیاتی متصل شدند و تعدادی هم که این اتصال از سوی صاحبان آن‌ها انجام نشد، عملیات قطع و غیر فعال شدن این ابزار‌ها از شبکه پرداخت انجام شد.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
مبادله پولی مدتهاست شروع شده و بدتر هم خواهد شد شما محکوم به شکست هستید این سنت الهی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
هیچ فایده ای ندارد. همین الان خیلی از پزشکان ، بازاریان و.... بخاطر فرار( مالیاتی با پول نقد ) و همچنین حساب ( زن و فرندانشان ) کار میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
وقتی حسابهای تجاری مشخص بشه دیگر فرقی نداره به اسم زن و بچه‌اش باشه. از ان هن میشه مالیات گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خیلی از کسبه ها از کارت خوان استفاده نمی کنند پول نقد می خواهند.به نظر من دولت از این مشاغل چند برابر بیشتر مالیات بگیرد و اگر مدعی شدن که شغل‌شان کم در آمده دولت قبول نکنه و مجبور کنه که از کارت خوان استفاده کنند و حساب ها شفاف بشود تا مالیات کم دریافت می شود و چون حساب مشخص نیست شما باید حداکثر مالیات را بدهید. این بهترین راه می باشد.و سایتی در اختیار مردم بگذارند که آنهایی که نقدی کار می کنند مردم سریع به سایت بروند و آن شخص را با نوع شغل‌شان با آدرس معرفی کنند تا مچشان گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
میری دکتر داری از درد به خودت میپیچی حالا میگه کارت خوان نداریم برو اول پول نقد پیدا کن بیار !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
این همه مالیات گرفتین و میگیرین از مردم، حالا ما منتظر دیدن ثمره اون در رفاهیات و خدمات هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
کار را که کرد
هر که تمام کرد
آخرین اخبار