سارقان زورگیر دستگیر شدند

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۲ سارق که با استفاده از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ از شهروندان زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران به صورت نامحسوس در حال گشت زنی در سطح محدوده بودند که به راننده و سرنشین یک پژو ۲۰۶ مشکوک و با زیر نظر گرفتن خودرو مشاهده کردند که سرنشینان خودرو قصد زورگیری از یکی از شهروندان را داشته که بلافاصله نسبت به دستگیری آنان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماموران در تعقیب و گریز ۵ دقیقه‌ای خودروی را متوقف و هر ۲ سرنشین را دستگیر می‌کنند، افزود: در بازرسی اولیه از آنها، ابزار آلات مربوط به سرقت و سلاح سرد و مدارک مربوط به یک دستگاه خودروی پراید کشف شد.

این مقام انتظامی با تماس با مالک مدارک خودروی پراید مشخص شد که سارقان روز گذشته در محدوده نیاوران اقدام به زورگیری و سرقت خودروی پراید کرده اند، گفت: متهمان با اعتراف به جرم خود اعلام داشتند که خودروی مسروقه را در محله شوش رها کرده اند که با اعزام تیم عملیات در محل خودروی مسروقه نیز کشف شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۷ ساله دارای سابقه و تحمل حبس در زندان در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار