به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد؛

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از باشگاه خبرنگاران جوان

به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در ارومیه بازدید کرد.

جعفر برزگر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در این برنامه ضمن دیدار با مدیر و مجموعه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان با تبریک هفته خبرنگار گفت: فعالیت رسانه بسیار حساس است و یک رسانه با مطالبه‌گری می‌تواند عاملی برای تحرک بیشتر دستگاه‌های اجرایی باشد.

او با اشاره به اینکه اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تعامل و ارتباط خود را همواره با اهالی رسانه استان تحکیم می‌بخشد، افزود: ارتباط با رسانه‌های استان به جهت ارتباط با شهروندان و پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها همواره در دستور کار این اداره بوده‌است.

برزگر در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گفت: ایجاد بستری مناسب برای تامین مسکن ایمن و امن در دستور کار این اداره قرار دارد.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در انعکاس خوب خبر‌های این حوزه گفت: تعامل و ارتباط مجموعه بنیاد مسکن و خبرنگاران به ویژه باشگاه خبرنگاران جوان در انعکاس فعالیت‌های این اداره کل بسیار مطلوب بوده است.

الیاس گندمی گفت: کار خبرنگاری همچون کار جهادی بسیار دشوار است و حضور خبرنگاران در کنار بنیاد مسکن در همه عرصه ها، حوزه ها، بحران‌ها و رخداد‌ها سختی کار فعالان این حوزه را بیشتر کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.