آیت‌الله طباطبایی نژاد:

کشور به مدیران متعهد، متخصص و انقلابی نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: کشور به مدیران خوب، متعهد، متخصص و انقلابی نیاز دارد تا با اقدام جهادی، عقب افتادگی‌ها را جبران و مشکلات بزرگ و عمده کشور را برطرف کنند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار حجت‌الاسلام ناصر نقویان با بیان اینکه تعداد مدیران کارآمد در پست‌های مدیریتی مختلف اندک است، اظهار کرد: امروز پیدا کردن مدیر کاربلد دشوار و کار کردن در شرایط کنونی هم برای هر مدیری دشوار است.

او افزود: به مسئولان ایراد گرفته می‌شود که در زمان انتخابات، فلان وعده را دادی، اما عملی نشده؛ باید دقت داشت هنگامی که مدیری، وارد میدان عمل می‌شود با اولویت‌های متفاوتی رو به رو می‌شود، بنابراین باید برای ساماندهی امور کشور به اولویت‌ها رسیدگی کند نه برخی از وعده‌های انتخاباتی.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ضرورت مراقبت از گفتار بیان کرد: آدمی باید مراقب گفتار خود باشد؛ مثلاً فردی گفته که چرا همه علما و اساتید و طلاب در قم ساکن هستند و نباید این‌گونه باشد؛ در پاسخ باید گفت که قم مرکزی برای آموزش و تربیت طلاب در رشته‌های مختلف علوم دینی است؛ قرار نیست همه طلاب، مبلغ دینی و سخنران شوند بلکه نیاز است در رشته‌های مورد نیاز کشور و دین، تخصص پیدا کنند؛ از سوی دیگر شهر قم مرکزی برای تربیت طلاب کشور‌های دیگر نیز به شمار می‌رود.

در این دیدار حجت‌الاسلام نقویان هم گفت: سعه صدر و نگاه پدرانه حضرت‌عالی سبب شده که مسئولان با هم اتحاد داشته باشند و بستر مناسبی برای برطرف شدن مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم استان اصفهان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.