آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس قم در عاشورای حسینی (ع)

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس استان برای خدمت رسانی به عزاداران عاشورای حسینی (ع) خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی ،جانشین فرمانده انتظامی استان قم  ضمن تسلیت ایام شهادت جانسوز حضرت سید الشهداء (ع) و یاران باوفای آن حضرت گفت: فرماندهی انتظامی استان قم برای خدمت رسانی شایسته به عزاداران حسینی از ابتدای ماه محرم در آماده باش کامل قرار دارد.

او افزود: پلیس در این مأموریت مهم با همکاری سپاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و دستگاه‌های متولی اعم از اطلاعاتی، امنیتی، امدادی و خدماتی در تلاش است تا در راستای تحقق نظم و امنیت خدمتگزار مردم و عزاداران سرور و سالار شهیدان باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با توجه به اینکه امروز عزاداران در اجتماعی گسترده در نماز ظهر عاشورا شرکت می‌کنند، در این رابطه تدابیر خاص ترافیکی و امنیتی اندیشیده شده و پلیس مانند طلایه داران حفاظت از آن حضرت در هنگام نماز ظهر عاشورا، امنیت عزاداران را تامین خواهد کرد.

سردار اسماعیلی اضافه کرد: از غروب آفتاب نیز مراسم شام غریبان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد و پلیس استان امنیت این مراسم را نیز تامین می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه از همکاری همه هیئت‌ها و عزاداران حسینی (ع) با انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و همچنین از تلاش و زحمات اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی مناسب و انعکاس عملکرد هیئت‌ها برای نمایش باشکوه این عزاداری‌ها قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار