شلیک ۵۸۰ موشک از غزه به اراضی اشغالی طی دو روز گذشته

بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، از آغاز عملیات نظامی در عصر روز جمعه تا صبح امروز ۵۸۰ موشک از غزه شلیک شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره داد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ابتدای عملیات نظامی از عصر روز جمعه تا صبح امروز، ۵۸۰ فروند موشک و راکت از نوار غزه شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ۱۴۰ پایگاه جهاد اسلامی در غزه را هدف قرار داده است. نظامیان اشغالگر همچنین حدود۲۰ نفر از اعضای جنبش جهاد اسلامی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

این در حالی است که حملات مقاومت بار دیگر آغاز شده است. در پی شنیده شدن آژیر هشدار در قدس اشغالی، خبرنگار الجزیره اعلام کرد راکت‌های مقاومت فلسطین از غزه به سمت اراضی اشغالی پرتاب شد و گنبد آهنین در تلاش است آن‌ها را رهگیری کند. ادعا می‌شود دو راکت در آسمان قدس اشغالی رهگیری شد. برخی منابع از وقوع ۳ انفجار در شهر قدس در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر دادند.

موشک‌های مقاومت از فراز شهرک‌های بیت صفافا و قطنه عبور کردند.

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین ضمن تایید شهادت ۶ کودک فلسطینی در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، از افزایش شمار شهدا به ۳۲ نفر خبر داد.

این وزارتخانه همچنین تاکید کرد که تا این لحظه ۲۱۵ نفر دیگر در حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
راکت ، موشک محسوب نمیشه، چون از ۵۸۰ موشک، حتی اگه یک درصد اون به هدف بخوره،می بایست صدها صهیونیست،تلف می شد تا جالا نشده؟!؟!
Georgia
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
سنگ مینداختن خسارتش بیشتر اینقدر هزینه هم رو دست ما نمیزاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
۵۸۰ موشک نوشتید اسرائیلی ها باید حداقل ۵۰۰ نفر کشته میدادن اینها موشک نیستند راکت هستند ۵۸۰ موشک زدند چند اسرائیلی سقط شد؟
آخرین اخبار