وزیر کشور اعلام کرد؛

پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای جبران بخشی از خسارت‌های سیل

وحیدی گفت: پس از ارزیابی نهایی خسارت‌های سیل نسبت به پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای جبران بخشی از این خسارت‌ها اقدام می‌شود.

احمد وحیدی روز شنبه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه شهرکرد افزود: در استان‌هایی مانند فارس، کهگیلویه و بویراحمد و یزد که که خسارت‌های بیشتری دیده‌اند حضور میدانی پیدا کردم.

وی افزود: هم‌اکنون با سفر به چهارمحال و بختیاری و حضور میدانی، میران خسارت‌های ناشی از سیل اخیر بررسی و نسبت به جبران آن برنامه‌ریزی می‌شود.


بیشتر بخوانید


وحیدی تصریح کرد: پس از ارزیابی نهایی خسارت‌های ناشی از حوادث سیل اخیر در کشور نسبت به پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای جبران بخشی از این خسارت‌ها اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
آقای وزیر مردم شهر آباده طشک فارس ازخاک حاصل از ورود سیلاب به داخل شهر در عذابند اینکه نیاز به اعتبار ندارد! با حکم مأموریت برای راننده گریدرو تانکر آبکش که دهها دستگاه از اینها در ادارات کل استان خوابیده اند قابل حل است لطفا دستور بدید استانداری فارس شهرداری ضعیف این منطقه محروم را کمک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
با چاپ پول - گران كردن ما يحتاج مردم- و خراب كردن بورس. خدا ازتون نگذره شما كه از مال پدرتون كه پول مردم رو نميدهيد از گران كردن مايحتاج مردم اين كار را ميكنيد .
آخرین اخبار