مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شود

استاندار اردبیل گفت:با توجه به این‌که تجهیزات مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک اردبیل آماده شده است، باید این مرکز در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شود.

سیدحامد‌ عاملی گفت:راه‌اندازی پیست موتورسواری در اردبیل هم جزو اولویت است که در این زمینه باید با بررسی کارشناسانه و دقیق و مشخص کردن مکان و شرایط راه‌اندازی این پیست، هرچه سریع‌تر اقدام شود.

استاندار اردبیل در شورای راهبری تصادفات استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل برگزار شد، گفت:سامان‌دهی جاده‌های استان اردبیل و اختصاص اعتبارات مناسب در این حوزه در حال انجام است که این امر نقش اساسی در کاهش تصادفات جاده‌ای در استان دارد.

عاملی می گوید: سامان‌دهی میوه‌فروشی‌های وانتی در اردبیل و راه‌اندازی مکان‌های ویژه برای این امر اهمیت دارد که لازم است شهرداری اردبیل در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشد‌.

او گفت: بررسی دقیق و کارشناسی برای انتقال مطب پزشکان از منطقه سرچشمه اردبیل برای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر اردبیل لازم بوده و در این زمینه نیازمند اقدامات عملی هستیم.

استاندار اردبیل گفت: برای پارکینگ کامیون‌ها و ماشین‌آلات سنگین هم ۲ پارکینگ در شهر اردبیل پیش‌بینی شده تا در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار