معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

انتظار می‌رود امسال طرح‌های فاضلاب خوزستان با مشکل مالی مواجه نشوند

خانچی گفت: با توجه به تخصیص اعتبار از طریق منابع مالی مختلف برای اجرای طرح فاضلاب خوزستان و اهواز پیش بینی می‌شود این طرح‌ها امسال با مشکل مالی مواجه نشوند.

محمد خانچی می‌گوید: با اعتباراتی که از سوی دولت برای تکمیل طرح فاضلاب خوزستان اختصاص داده شده هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن در این بخش وجود ندارد.

او تکمیل طرح‌های فاضلاب خوزستان با محوریت فاضلاب اهواز را اولویت طرح‌های عمرانی دولت عنوان کرد که در این جهت اعتبارات مناسبی برای تکمیل این طرح‌ها اختصاص داده شده.

به گفته آقای خانچی طرح فاضلاب اهواز به آبروی کشور و استان تبدیل شده و با توجه به مشکلات و پیچیدگی‌های آن، تکمیل این طرح به تنهایی از عهده آبفا بر نمی‌آید.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان یادآور شد که اواخر پارسال تزریق نقدینگی برای تصفیه طلب پیمانکاران طرح‌های فاضلاب خوزستان از سوی دولت انجام شد که با این اقدام انتظار می‌رود روند تکمیل طرح‌های فاضلاب خوزستان با سرعت ادامه یابد.

این مقام مسئول با اشاره به سرمایه گذاری سنگین و اجرای طرح‌های متعدد در بخش آب و فاضلاب این استان گفت که دولت اراده کرده تا مشکل آب و فاضلاب خوزستان را یکبار برای همیشه حل کند.

تسریع در اجرای طرح فاضلاب اهواز یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور بود، اما مشخص نبودن اعتبارات تخصیص یافته به آن یکی از ابهاماتی است که انتظار می‌رود با توجه به تجربه گذشته، شفاف سازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.