اگر خبرنگاران به موقع قلم نزنند باخته‌اند

رئیس بسیج رسانه استان همدان گفت: اگر خبرنگاران به موقع قلم نزنند باخته‌اند قلم یک لحظه است و اگر عادلانه و به حق بود خیر دنیا و آخرت نصیب ما شده است.

ناصر قوامی مشفق رئیس بسیج رسانه استان همدان در نشست با اصحاب رسانه شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته خبرنگار گفت: هر زمانه‌ای برای خود رسانه‌ای دارد قلم دارانی که قلم نزدند، صاحبان نطقی که نطق نکردند، قلم دارانی که قلم به اجاره نظام استکبار و جریان نفوذ دادند، امروز تاریخ در مورد آن‌ها قضاوت می‌کند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان گفت: اگر خبرنگاران به موقع قلم نزنند باخته‌اند قلم یک لحظه است و اگر عادلانه و به حق بود خیر دنیا و آخرت نصیب ما شده است و اگر غیرمنصفانه قلم زدید و جز احزاب سیاسی بودید دنیا و آخرت را باخته‌اید.

او گفت: خداوند در آیات قرآن به رسالت قلم قسم می‌خورد بدین ترتیب می‌توان گفت که رسالت و مسئولیت بسیار بزرگی برعهده صاحبان قلم و خبرنگاران گذاشته شده است.

قوامی گفت: هجمه‌های سنگین دشمنان به دنبال جریان تحریف با آغاز جنگ روایت‌ها است تا با ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و نشان ندادن ظرفیت‌های انقلاب آن‌ها را از بدنه انقلاب جدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.