سمنان رتبه دوم کشوری در حوزه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سمنان دارای رتبه دوم استان های کشور در حوزه هماهنگی مبارزه بامواد مخدر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

ریواده گفت: استان سمنان با استفاده از تمام ظرفیت ارگان‌های مختلف، فرهنگ‌سازی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را با اهتمام دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: تکمیل فرآیند مبارزه با آسیب های اجتماعی، از جمله مواد مخدر و اعتیاد در راستای توانمندسازی بیشتر جامعه هدف، امری ضروری است.‌

وی بیان کرد: تلاش‌ها و اقداماتی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کمیته توسعه مشارکت های مردمی ذیل این شورا طی یکسال گذشته و بخصوص سه ماه‌ نخست سال جاری به انجام رسانده است، تقدیر و تشکر دارم.

ریواده تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند، اعتیاد، آسیب اول اجتماعی کشور است و با تکمیل فرآیند مبارزه با آسیب های اجتماعی، توانمندسازی بیشتر بهبود یافتگان از دام اعتیاد محقق‌ خواهد شد.

وی یادآور شد: امید است با احداث و راه اندازی مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی بهبودیافتگان اعتیاد، در زمینه مبارزه با مواد مخدر با ارائه آموزش های‌ مهارتی و توانمندسازی، شاهد بازگشت بیشتر این افراد به متن‌ جامعه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.