تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز درگلستان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.

علی اصغر اصغری گفت: جلسه‌ای با حضور روسای اتحادیه‌های کالا‌های لوازم خانگی، برق و الکترونیک در خصوص تشکیل قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان برگزار شد.

او گفت: سه گروه کالایی مانند، لوازم خانگی، برق و الکترونیک در این طرح  هستند و در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت همه اعضای اتحادیه فوق در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند و کد نقش بگیرند و همه فرآیند خرید و فروش در این سامانه با کد شناسه کالا و کد رهگیری انجام شود.

او گفت: شهروندان و مصرف کنندگان باید در خرید کالا دقت کرده و کالایی بخرند که اصالت داشته و شناسه کالا و شناسه پیگیری داشته باشد و حتما در خرید کد ملی خود را در اختیار واحد‌های صنفی قرار بدهند تا در سامانه خدمات پس از فروش کالا ثبت شود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از دستگاه‌های اجرایی خواست: با هم افزایی به حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ورود کنند به این دلیل که این حوزه فقط مربوط به یک یا چند دستگاه نیست.

اصغری گفت: مجوز‌های همه انبار‌ها و واحد‌ها باید در سامانه انبار‌ها ثبت شود تا به عنوان قاچاق کالا و احتکار به سیستم تعزیرات و دادگستری معرفی نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
چرا یک شماره واتساب نمی‌گذارید که خبری یا جنس قاچاقی دیدم یک عکس با آدرسش بفرستم تا شما هم از درستی گزارش مطمعن حاصل کنید دیگه نکند ما آدمش داریم هرکاری هم کنید قبل از شما خبر بما مرید آیا این امکآن دارد
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۶:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.