همزمان با سفر هیئت دولت به همدان

محدودیت ترافیکی در برخی معابر همدان اعمال می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال محدودیت‌های ویژه ترافیکی در برخی معابر درون شهری همزمان با سفر رییس جمهور به همدان خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: محدودیت تردد وسایط نقلیه از ساعت هشت صبح تا پایان برگزاری مراسم و دیدار مردمی رییس جمهوری در سالن ورزشی ۶ هزار نفری شهید سلیمانی (انقلاب) از میدان عاشورا به سمت خیابان ۱۵ شهریور و بلوار خوزستان اعمال می‌شود.
 
او گفت: همچنین در بلوار آیت الله رفسنجانی از مقابل ایران خودرو و مجاور مرکز توانبخشی محدودیت تردد اعمال می‌شود و خودرو‌ها ملزم به خروج از سمت خیابان پلیس به سمت بلوار امام خمینی (ره) هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از شهروندان خواست به منظور حضور در سالن انقلاب و استقبال از رییس جمهور از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند چرا که مکانی برای پارک وسیله نقلیه پیش بینی نشده است.

جمالی تصریح کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از پارک وسیله نقلیه در مقابل و خیابان‌های مجاور استانداری همدان جلوگیری می‌کنند.

او گفت: ورود و تردد انواع کامیون در سطح شهر همدان روز پنجشنبه ششم مرداد ممنوع است، همچنین در صورت ورود موتورسیکلت‌ها به محدوده طرح، پلیس موتورسیکلت را توقیف و راهی پارکینگ می‌کند.

فردا استان همدان مقصد سی اُمین  سفر‌ استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.