حضور ایران، روسیه و چین در رزمایش نظامی «مسابقه مردان واقعی»

رزمایش نظامی «مسابقه مردان واقعی» که به المپیک جنگ نیز معروف است از ۱۳ تا ۲۷ اوت با شرکت ۳۷ کشور و منطقه در روسیه برگزار می‌شود.

به رغم واکنش ها به جنگ روسیه و اوکراین، چین ماه آینده نیرو‌ها و تانک‌هایی را برای شرکت در رزمایش‌های بین المللی ارتش به روسیه اعزام می‌کند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی دیلی میل، ارتش آزادیبخش خلق چین، هیئتی را به همراه نیروها، تانک‌ها و خودرو‌های نظامی به مسکو اعزام می‌کند.

انتظار می‌رود نظامیان چینی در بزرگترین تمرین نظامی چند ملیتی روسیه از ۱۳ تا ۲۷ اوت با شرکت ۳۷ کشور و منطقه دیگر رقابت کنند.

روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست گزارش داد کشور‌هایی که انتظار می‌رود در این رزمایش شرکت کنند عبارتند از روسیه، ایران، هند، قزاقستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان و ارمنستان.

رسانه‌های روسی این رویداد را «مسابقه مردان واقعی» می‌نامند.

شرکت کنندگان در این رزمایش، ۵ کیلومتر در یک منطقه دارای موانع پیشروی و به طرف اهداف، تیراندازی می‌کنند. نیرو‌های نظامی می‌توانند در ۲۸ رشته از مسابقه دو امدادی پزشکی گرفته تا رقابت آشپزخانه صحرایی با حضور آشپز‌های ارتش حضور پیدا کنند. سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه سال ۲۰۱۵ این رزمایش را که به «المپیک جنگ» شهرت دارد آغاز کرد. روسیه همیشه در این رقابت‌ها قهرمان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار