خدمات جهادی دندانپزشکی روزانه به۳۰۰ نفر در مصلای دلیجان

گروه جهادی الکفیل روزانه به ۳۰۰ نفر از مردم محروم دلیجان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

گروه جهادی فوق تخصصی دندانپزشکی الکفیل با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر دلیجان و بسیج سازندگی سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی، این روز‌ها در مصلای بقیة الله الاعظم دلیجان مشغول ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم محروم هستند.

خدمات این گروه جهادی شامل کشیدن، پر کردن، ترمیم و عصبی کشی دندان می‌شود که۷۰ درصد به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و۳۰ درصد به افراد عادی ارائه می‌شود.

سید امیر عبدالملکی مسؤول این گروه جهادی الکفیل گفت: ۱۵۰ دندانپزشک و دستیار در قالب این گروه جهادی روزانه حدود ۳۰۰ نفر را ویزیت و درمان می‌کنند و این گروه به مدت ۵ روز در مصلای بقیة الله الاعظم دلیجان مستقر هستند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم دربازدید از این قرارگاه ضمن قدردانی از خدمات ارزنده انجام شده توسط این گروه جهادی گفت:خدمات این گروه جهادی کاملا رایگان است.

سردار کریمی گفت: برخی از مردم این منطقه که مدت‌ها است بدلیل محرومیت، امکان درمان بیماری‌های دندان را نداشته و یا مجبور به تحمل درد برخی از دندان‌هایشان به دلیل پوسیدگی بوده‌اند، ا این روز‌ها پیچیده‌ترین خدمات دندانپزشکی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

این گروه جهادی علاوه بر خدمات دندانپزشکی بسته‌های معیشتی وغذای گرم نیز آماده کرده وبه بیماران نیازمند تقدیم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.