ادعای جدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

گروسی: نمی‌دانیم در برنامه هسته‌ای ایران چه می‌گذرد!

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون توجه به سنگ اندازی آژانس در مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت دسترسی به نیروگاه‌های هسته‌ای ایران محدود شده است.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه سی ان ان هر گونه گزارش اخیر در مورد فعالیت‌های ایران روی سلاح‌های هسته‌ای را رد کرد و گفت در شرایط فعلی لازم است تمامی بازرسی‌های پیشین احیا شود، زیرا در حال حاضر آژانس اطلاعات جدیدی در مورد اینکه ایران بر روی سلاح اتمی کار می‌کند یا خیر در اختیار نیست.

گروسی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برنامه هسته‌ای ایران با سرعت در حال پیشروی است اظهار کرد: من باید بگویم که آژانس تا به حال چنین ارزیابی‌هایی را انجام نداده است. این تحلیل‌های خبرنگاران است. گزارش‌های ما صرفاً در مورد فعالیت‌های هسته‌ای یک کشور و نحوه پیشبرد آنهاست.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوال دیگری در این باره که ایران در حال غنی سازی اورانیوم در سطوح بالاست تاکید کرد: ایران در حال راه اندازی سانتریفیوژ‌های نسل جدید است که تمام آن‌ها برای غنی سازی لازم و ضروری هستند. اما بار دیگر تاکید می‌کنم ما هیچ اطلاعات دقیقی که آن‌ها در حال ساخت سلاح هسته‌ای هستند یا خیر در اختیار نداریم. ایران دسترسی آژانس را محدود کرده و نظارت ما بر روی فعالیت‌های هسته‌ای ایران قطع شده است. آنها هم تاکید کرده اند که تعدادی از دوربین‌های نصب شده ما را برداشته اند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که غنی سازی اورانیوم ایران تا چه اندازه تا رسیدن به درجه سلاح هسته‌ای فاصله دارد عنوان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که واقعیت را همان گونه که هست نگاه کنیم. مواد هسته‌ای که می‌تواند منجر به ساخت سلاح اتمی شود در حال حاضر در جهان فراوان است. ولی موضوع اصلی این است که آیا نظارتی بر آن‌ها وجود دارد یا خیر.

گروسی با رد این گفته‌ها که ایران در حال ساخت سلاح اتمی است تصریح کرد: آنچه ما از ایران انتظار داریم این است که آن‌ها باید تمام بازرسی‌های ما را به حالت اول بازگردانند تا بتوانیم دوباره به آن‌ها اعتماد کنیم. در زمینه اتمی تنها راه اعتماد داشتن نظارت کافی است و حرف زدن فایده ندارد.

مدیرکل آژانس انرژی اتمی در پاسخ به سوالی در مورد احیای برجام افزود: آژانس اتمی در گروه مذاکره کنندگان نیست و فقط نقش ضامن را دارد. ولی آنچه مشخص است این است که مذاکرات به نتیجه‌ای که باید می‌رسید نرسیده است و ما در مدت زمانی خیلی کوتاه وارد مرحله‌ای خواهیم شد که در آن برنامه هسته‌ای ایران با سرعت پیش می‌رود، ولی هیچ نظارتی روی آن وجود ندارد.

گروسی مدعی شد زمان برای رسیدن به توافق در مذاکرات هسته‌ای در حال کم شدن است و آژانس انرژی اتمی دیگر نظارتی بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران ندارد. وی در این زمینه تاکید کرد: در حال حاضر ما با دو مشکل رو به رو هستیم: نخست اینکه فعلاً به توافق نرسیده ایم. و دوم، اگر توافقی حاصل شود دوباره باید تکه‌های این پازل را بچینیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. چون تا زمان رسیدن به توافق به احتمال زیاد ایران سانتریفیوژ‌های زیادی در اختیار خواهد داشت که لازم است ما به آن‌ها نظارت داشته باشیم.

گروسی پیشتر در مصاحبه با برخی رسانه‌های غربی گفته بود که دور شدن تهران از تعهدات هسته‌ای خود به معنای رسیدن ایران به سلاح اتمی نیست. این در حالی است که بیشترین نظارت های تاریخ آژانس بر برنامه هسته ای ایران اعمال شده است. با این وجود، مدیر آژانس و کشورهای غربی در اقدامی کاملا سیاسی اقدام به صدور بیانیه سیاسی علیه ایران در شورای حکام کردند. همین موضوع باعث شد مقامات تهران واکنش مناسب به این اقدام را انجام دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
اصلابه شماچه که مادرون کشورچکارداریم انجام میدهیم ویاچه میسازیم ماسالهاپیش بایددوربین های شمارادرون سطل زباله میریختیم مگرماازاین بازدیدهاچه سودی بردیم یابودونبودتان چیست شماچکاره ایدجزفرمان اربابانتان اسرائیل وآمریکااجراکردن است درودبردولت مردان کشورگرچه برای خاموش کردن دیراست اماجلوضررازهرجابگیری منفعت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اقای گروسی تو خودت همدست رژیم کودک کش وامریکای جنایتکار هستی ما رهبرمان ساخت سلاح هسته ای را ممنوع کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا و ناتو و اروپا و همراه با چند کشور دیگر از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در افغانستان، منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ایران با موشک‌های بالستیک به مقر منافقین در آلبانی حمله کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اظهارات گروسی زمینه‌سازی برای صدور یک قطعنامه جدید است/ اختلاف ایران و آژانس از طریق مذاکره قابل حل است
در ۱۴ گزارش مدیرکل آژانس اعلام کرده بود که ایران به برجام پایبند است و آمانو علیرغم فشار‌های ترامپ حاضر نشد خلاف این موضوع را در گزارش‌های خود بیاورد چرا که هیچ بهانه‌ای علیه ایران نداشتند. اینکه صرفا بگوییم آژانس تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی است مشکلی را حل نمی‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بورل یک دروغگوی جاسوس است ،همین بهتر که ازنظارت بر صنعت هسته‌ای مان کم شده این یعنی جاسوسی کمتر ،هرچه جلیز و ولیزشان بیشتر خیر و برکت برای ایران بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اگر سلاح هسته ای بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، انگلیس جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، فرانسه جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، آلمان جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.

ایران به دنبال تولید بمب اتم نیست/ اگر بمب اتمی بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
ایران به دنبال تولید بمب اتم نیست/ اگر بمب اتمی بد است، اروپا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
ایران به دنبال تولید بمب اتم نیست/ اگر بمب اتمی بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.

آمریکا جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش 40 تانکر نفت سوریه را به شمال عراق منتقل کرد
Iran (Islamic Republic of)
بخواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم، کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد
۱۹:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بخواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم، کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد
اگر ایران به این نتیجه برسد که سلاح هسته‌ای بسازد کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.

همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، اسرائیل، هر سه دشمنان آشکار ملت ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، آمریکا، اروپا، اسرائیل تاکنون یک هدف را دنبال می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اگه از همون اول بی سر و صدا سلاح هسته ای ساخته بودیم بهترمون بود. اینهمه مذاکره که چی بشه؟ مگه وقتی آمریکا ژاپن رو زد از کسی قبلش سوال کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
گروسی، میزان نطارت تون بر برنامه هسته ای اشغالگران کشور فلسطین چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اخه اشغال مزدور اول می یایی از تاسیسات هسته ای ایران بازدید می کنی بعدا میروی راپورت به رژیم جنایتکار صهیونیستی میدهی این دفه لش آوردی باید به جرم جاسوسی بازداشت بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
البته به شما ربطی نداره ما هم نمیدونیم خونه شما چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
پرواز
۰۷:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
باهمون دوربینهادانشمندهاهسته ای روشناسایی کردین وترورکردین
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۵:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ما نیروی اتمی جدیدی کشف کرده ایم که تو دنبال بمب آن میگردی که بزنی توی سر ناکازاکی و هیروشیماها. ولی کور خوانده ای. این بار گولت را نمی خوریم. برو گم بشو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
همون بهتر که ندانید چون به شما مربوط نیست مساعل داخلی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تو غلام حلقه بگوش قاتلای هسته ایی
حقت فقط سکوته
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چه عجب که مسئولین غیرتمند شدن. هجده سال این مسئولین فقط چشم--ارباب گفتند وقتی پاکستان و هند و چین و صهیونیستها نه ان-تی-پی امضا کردند و نه بازرسی شوند. صهیونیستها بمب اتمی دارند ولی هیچ سازمانی خبر ندارد. سازمان اتمی ایران را موش آزمایشگاهی کرده و با ترس نهاده در دلهای مسئولین تربیت شده بدست غرب حکومت می کنند. این ها را در خفه گی اطلاعاتی بگذارید تا از ذلت بمیرند.. مذاکره ای در کار نبوده و فقط کلاهبرداری فرسایشی بوده. امضا می کنند ولی به قرارها عمل نمی کنند و خارج می شوند بعد ضمانت نمی دهند چون ساختاری درباره مذاکره در سامان دولتی طرح نکردند. در عین مذاکره دانشمندان هسته ای که اسمشان را رد و بدل شده را بقتل می رسانند تا به حاج قاسم و فخریزاده. کجاست غیرت مسئولین؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اصلا نظارت بی نظارت بسازنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
جون مامانت راست مگی ؟ بگو به جون مامانم . شاید باور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تا جونت بیاد بالا دروغگویی و جاسوسی برای اسرائیل همینه
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۹:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
خوب کاری کردیم
France
7891
۱۹:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چرا اطلاعات ما را میفروشید؟ مگر ما عضو npt نیستیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اطلاعات یعنی اسامی داشنمدان هسته ای و ترور آن ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دوربین‌های برجامی آژانس جمع‌آوری و پلمب شده‌اند و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بهتر که نظارت شما قطع شد...تا حالا چه غلطی کرده اید...شما که از اسرائیل مثل چی می ترسید...بروید نوکری تان را برای آمریکا ادامه دهید.
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۱۹:۳۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مثل نظارت برتاسیسات امریکا واسراییل مگربرانها نظارت داذید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی گورت را گم کن برو بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
به گروسی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
والا ما خودمونم ک ایرانیم نمیدونیم چیکار میکنن وای بحال شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بهتر که نادان بمانی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
برا همیشه بشین سرجات
از همون اول هم نمی بایست بدونی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مردک جاسوس اسرايیله و باید کلا ممنوع الورود به خاک ایران بشود چه برسد که وارد تاسیسات حساس و محرمانه کشور بشود.
مرگ بر جاسوس غرب
Iran (Islamic Republic of)
Nahlah
۱۷:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
موتوا بغيظكم ف والله لن ولم تنالوا بمخططاتكم الشيطانية ما تخططون له من سنين مرت وانقضت .ف الجمهورية الاسلامية الايرانية منتصرة وسوف تبقى يعلوا شانها لانها دولة اهدافها واضحه.1.نصرة المظلومين من الشعوب المستضعفة
2. مطالبتها بحقها الشرعي واستخدامها انشطتها النووية للاغراض السلمية لاننا المسلمون يحرم في شريعتنا صناعة اسلحة تدمر وتقتل الملايين مثلكم ايها القتلة امريكا والصهاينة ودول الاستكبار العالمي
3. الجمهورية الاسلامية الايرانية هي البلد المسلم الوحيد في الشرق الاوسط والعالم ايران فقط من تقول لا للصهاينة ولا ل امريكا ولا لدول الاستكبار العالمي
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
فارسی را ارج نهیم .
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۹:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
الان اییه ک گفتی یعنی چه
Pakistan
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
نمیدونم چی گفتی ولی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بیچاره فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خلاصه مطلب اینکه فرمودند ایران تنها کشور اسلامی در خاورمیانه است که به آمریکا و استکبار صهیونیست نه گفته و طلب برحق ومشروع هسته‌ای را برای خودش میخواهد وغیظ وناراحتی غرب برهمین استقلال سیاسی اوست و برهمین ناراحتی باید بمیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اطلاع ندارید به درک آشغالها ی خودخواه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ایران، بزن چک ر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تمام پیام ها 1 دونه منفی خورده نکنه گروسی خودش داره پیام های مردم رو میخونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
نه یکی دوتا جاسوس یا مزدور دیگه اسراییلن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خیلی قشنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ص _ ن
۱۷:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
قابل توجه ، رافائل گروسی / نظارت قطع نشده ، بازی سیاسی درآورده اید . شما مهره دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونسیتی هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
حقتون‌بود.بایدم‌همچین‌بلایی‌سرتون‌می‌آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی خان به شما چه ربطی دارد در هسته ای ایران چی می‌گذرد شما برو با کودک کشهای تل‌آویو همانگونه کن بعد حرف بزن تو که از خودت اراده نداری بی چشم رو و پرو!؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۷:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اینقدر به مخت فشار نیار نامرد مزدور صهیونیست و دارندگان بمب در برنامه پاک اتمی ایران چیزی نمی‌گذرد و با پیمان شکنیتان همان بهتر که مدتی چیزی نفهمید ،یقینا با رفتارهای زشت شما و فریبکاریهایتان و رفع نکردن تحریمها و باج خواهی ها ایران عزیز را به جایی می‌رسانید که شاید دیگر هیچ گزارشی را به شما ندهد و شما باید نادان و بی اطلاع برای همیشه بمانید پس عاقل و دانا باشید و خواسته ایران تنها رفع تحریم است و بس ،همین و نه بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ببم جان هم خودت رو سنگ کردی هم ما رو!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چقدر این ها پررو و بی انصاف هستند؟! خودشان هزاران نیروگاه و بمب اتمی دارند؛ ولی ما هم بمب نداریم و هم تهدید می شویم و هم تحریم‌. خدا آن ها را نبخشد. الهی خیر نبینید و هر روز دچار آتش سوزی و سیل بشوید، به حق مظلومان جهان و مظلومان کربلا.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی برو بجهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
خوب به تو چه ؟؟ فضولی !!! تو که نمیتونی ... بخوری غلط میکنی ...میخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ما باید به سمت سلاح های هسته ای تاکتیکی برویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش نفت سوریه را غارت می کند/ آمریکا 40 تانکر نفت سوریه را به شمال عراق منتقل کرد.
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون در عراق، سوریه و منطقه چه می‌کند؟
بخش مهمی از گرانی‌ مواد غذایی و نفت ناشی از جنگ افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه است و ربطی به جنگ اوکراین هم ندارد
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۱۵:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ای رییس مرکز جاسوسی آژانس هسته ای ، ما هم نمی دانیم در کله پوک شما چه می گذرد !!!
Iran (Islamic Republic of)
خر شناس
۱۵:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
و به گور پدران و اجداد خندیدی
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۵:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
زمان جنگ بعضی ها برای حمل بار به منطقه جنگی می آمدند ولی وقتی ما را می دیدند شروع به سوال پیچ کردن ما می کردند. ته اش را که در می آوردیم میدیدیم یا فضولباشی محله است(فروش اطلاعات)یا اصلا منافق است. تو رفتی اسراییل تو را پر کرده و بر علیه ما قطعنامه صادر کرده ای چه طور رویت میشود دوباره اسم ایران را بر زبان گندیده ات جاری کنی؟ گرروسی بی اصل و نسب؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مترسک آشغال دهنتو ببند وگرنه خودمون می بندیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چرا نمیگی نمیدانیم در ذهن آمریکا چی می گذرد اونوقت زیاده روی میکنی چانه چانه چانه چانه میزنی سر ایران و اونم بدون عمل از شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
این جاسوس ونوکرآمریکاواسرائیل رابه ایران راه ندهیدمانبایدکوچکترین همکاری باآژانس انجام بدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دیگه میخواید چه بدونید. ما هم نمی دونیم که شما باید چه چیز دیگه بدونید. چیزی نموده، بی انصاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بعنوان یک توریست نظرات مخربی داره . مگه اطلاعاتی که از کشورهای عضو دارین بیشتر ازین دوربین ها و نظارت‌های پادمانیه ؟ کدوم کشور عضو به اندازه ایران نظارت میشه که ازین حرفهای صد من یه غاز میزنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دنیا دنیای قدرت و قوی بودن هستش قانون طبیعت قانون جنگل. قانون غرب وحشی. قانون نیوتون گفته کنش مساوی واکنش حالا وای به حال واکنشی که ضعیف باشه و نتونه از خودش دفاع کنه
ضعیف ها همیشه توسط قوی های ظالم نابود خواهند شد
آیه 60 شریفه سوره انفال : ای مسلمانان به بهترین سلاح مجهز باشید و از جنگ با کفار نترسید
سلاح هسته‌ای برای ایران از هر سلاح دفاعی دیگری واجب تر هستش
پاکستان کشور دوست و برادر ما اگر بمب اتم نداشت تا الان توسط هند نابود شده بود و با خاک یکسان شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
هزاران لایک دارد این متن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آقای گروسی بی منطق ، نباید هم بدانید که در برنامه ی هسته ای ایران چه می گذرد. از یک طرف می خواهید که برجام توافق نشه و تحریم‌ها حذف نشود و از آن طرف هم بدانید که در برنامه ی هسته ایران چه خب هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر می کنید که خیلی زرنگ هستید ولی واقعیت این هست که خیلی عقب افتاده و بی منطق هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
به توچه.‌کباب خور زیرآب زن ...سیرابی...میاداینجاکباب میخوره میره اونور هرچی دلش میخادمیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مسئولان ما هم همین را می خواهند تا شما ندانید که چکار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
طف به شرفت گروسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تف درسته چهار کلمه نوشتی یکی غلط بود شدی 15
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا ارام
۱۴:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
با سلام تا اون موقع که دسترسی داشتن هی انگ می زدن حالا هم که. ندارن باز هم انگ میزن پس چه فرقی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سر دسته جاسوس ها از فعالیت هسته ای صلح آمیز ایران بزرگ و عزیز دوباره وراجی کرده...حالا که مستقیم نمیتونن همه جا رو سرک بکشند اطلاعات فنی و فردی دانشمندان هسته ای رو لحظه ای بدست بیارند و بدن به دوستان تروریست همکارشون، هی حرف زیادی میزنن...بهش میگیم خفه شو مردک مزدور تطمیع و تهدید شده بوسیله دوستان بی شرافت مثل خودت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی مشکوک می زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بمب اتم می سازیم برای منافقین کوردل برای اسرائیل برای هر خائنی که چشم بد به مملکت ما دارد.
از طرف یک بسیجی انقلابی و خودجوش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اژانس ابزاری در دست غربی هاست و گرنه دلواپس بمب های اتمی اسراییل بود و نه انکه حامی صهیونیست ها باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بمب اتم برای مجازات گروههای کوچیک بدرد نمیخوره
بخاطر چند نفر یک شهر رو نابود نمیکنن تازه اگه اونها قبلش فرار نکرده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
پیری آلبانی منافق 15:17
ما سلاح هسته ای برای بازدارندگی و ترس در دل دشمنان خواهیم ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اصلا تو فکر کن بمب میسازیم مگه کشورهای دیگه بمب می سازند از نظر شما مشکلی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دونه دل بگیرید تو و تموم اون آژانسیا
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۴:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا دستاشو مثل مسعود رجوی گرفته. کثافت منافق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
هسته ای ایران به برکت شهدا چارنعل میتازد
روح شهدا و دانشمندان ایران شاد و قرین رحمت الهی
این جاسوس رو به هیچ عنوان راه ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
من هم معتقد هستم که این فرد کثیف و دروغگو نباید پاش رو به خاک ایران بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ایشان در عمل ثابت کرده بسیار دروغگو وفریب کار ودرنهایت نوکر بی جیره ومواجب اسرائیلی‌ها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
این یارو خیلی نفهمه
دم ایران گرم که تحویلش نمیگیره به غلط کردن افتاده
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
جناب الاغ مقصر خودتی،نامردی علیه ایران قطعنامه صادر کردید حالا حقته بمون تو خماری،جاسوس کثیف مرگ برتو واربابت ،حالا که تو ایران رات نمیدن میسوزی،چه حالی میده والا
درود بر دانشمندان و مدیران هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی اول اسرائیل را بیاور به nptبعد در باره ایران اظهار نظر کن نمی شود این طرف بام سرما را آن طرف بام گرما را دست بردار ازسیاسی کار ی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
دوست دارین واستون خونه اجاره کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
همان به که بی خبری و از این بی خبری بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی: نمی‌دانیم در برنامه هسته‌ای ایران چه می‌گذرد!

ایرانی: ولی ما میدانیم در کله تو چی میگذره !!!!!

جاسوسی، دروغ گویی، خیانت، پشتیبانی از کشورهایی که بمب هسته‌ای دارند و حقه بازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آفرین، خیلی قشنگ گفتی
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
داداش ما خودمون هم نمیدونیم چه خبر انوقت تو چه انتظاری داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر طرفدارانشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بچه های فضول نباید از اسرار منزل خبر داشته باشند و دستشان به کبریت برسد چون ممکنه خانه را به آتش بکشند مانند منافقین که روز اول این بچه های نا خلف به آمریکا خبر بردند و بعد در ترور دانشمندان به اسرائیل سواری دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
خواسته همه ایران دوستان داشتن بمب اتم است.پس لطفا سریع و انقلابی از بمب اتم ما رونمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تا حالا به بعدش فکر کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
کره شمالی هم بمب هسته ایی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بله به بعدش هم فکر کردیم
دیگر هیچ کشوری جرئت خط و نشان کشیدن برای ایران را نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
فکر مثقالی چند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
پادوی اسرائیل و آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی آنچه می بایست در خصوص فشار قرار دادن ایران،ماموریت خود رو به پایان رسانده وحالا نوبت ماست مالی و دلجویی از ایران است،اگه مسئولین ایرانی عقل سلیم داشته باشند بهش بگن،گروسی خر خودتی با اربابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
هر زمان کشورهای غربی، آژانس و بویژه شخص خود شما در عمل و رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کردید، آنوقت در حد لازم خواهید فهمید که در ایران چه می گذرد. تا آن روز بی خبری برایتان بهتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
واقعا کاملا منطقی حرف زده مخصوصا اونجایی که گفته افزایش اورانیوم ایران به معنی ساخت بمب نیست و ما حجم زیادی اورانیوم در سراسر دنیا داریم
دیگه منصفانه تر این نمیشد حرف زد ، ما زیاده خواه هستیم دوست داریم هرچی ما گفتیم بگه چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ببند دهنت رو مزدور صهیونیست ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
یک حرف درست را لای هزاران اراجیف گفته تا بعضی ها را دور از شما خر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
حتما شما دوست این آرژانتینی کثیف جاسوس هستید این هم کاملا منطقی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
گروسی تاکید کرد ایران دسترسی آژانس را محدود کرده است!!! یه کار حسابی بعد از مدتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اولا بشما و دیگران هیچ ارتباطی ندارد در ثانی مگر شما با همه کشورها یک جور رفتار میکنید الان رژیم نژاد پست و حقیر یهودی عضو سازمان انرژی اتمی نیست و ۳۰۰ کلاهک هسته ای دارد یا عربستان و امارات و غیره چرا به این کشورها فشار وارد نمیشود و قطعنامه صادر نمیشود الان هند و پاکستان دارای بمب اتم و انرژی هسته ای هستند چرا ایران با تمدن ۳۰۰۰ هزار سال و نژاد خوب و اریایی اصیل نداشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تمدن در ایران بیش از 8000 سال قدمت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آخرش هم باید تو همین نفهمی بمیری مستر گروسی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
به درک! تا کور شوند اروپا و امریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمدپور
۱۲:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
شماها که حلقه بگوشهای آمریکای تروریسم هستید اشتباه می کنید به ایران نظارت کنید بروید بر اسرائیل جنایتکار نظارت‌ کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چه واکنشی نشون دادن؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آژانس بین المللی انرژی اتمی خودش تاکنون از جنایتکاران دفاع و حمایت آمریکا کرده است و هنوز هم دفاع و حمایت می کند
و این در حالی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار از سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال می کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و هم تروئیکای اروپایی جنایتکار خودشان توافق هسته ای برجام را از سال 1394 تاکنون نقض کردند و عمل و اجرا نکردند و هنوز هم عمل و اجرا نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام‌ ،

بی لیاقت تا حالا چی کار می کردی ،
خواستگاری سیندرلا هم اگر بود
با این همه رفت و آند
تا حالا تعیین تکلیعگف شده بود ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
پیمان پسرم می توانی اسمت را همان بالای پیام بنویس
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سوال اینجاست که آمریکا جنایتکار در سال 2017 متاسفانه غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل و توافق هسته ای را نقض کرده است که چرا شورای حکام آژانس ایران را حکوم و متهم کرده است به خاطر که آژاننس از اسرائیل رشوه دریافت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا آمریکا جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.

اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا اروپا جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.

اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا فرانسه جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.

اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا اسرائیل جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
۱۲
آخرین اخبار