ماجدی: سیستم کمک داور ویدئویی تا نیم فصل فوتبالی حاضر نمی‌شود

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: سیستم کمک داور ویدئویی به نیم فصل اول نمی‌رسد، اما قول می‌دهیم با بهترین امکانات و کیفیت آن را وارد کنیم

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اجازه بدهیم بحث‌های داوری درون خانوادگی بین مدیران حل شود و به زمین بازی کشیده نشود. دنبال این هستیم ورود سیستم کمک داور ویدئویی را امسال هرچه سریع تر انجام بدهیم. به نیم فصل اول نمی رسد اما قول می دهیم با بهترین امکانات و کیفیت آن را وارد کنیم.

ماجدی افزود:خواهش می کنم باشگاه ها اجازه بدهند داوارن آنچه در ذهنشان هست انجام بدهند. اشتباهات هم سهوی است. به داوران فراغت بال بدهند و اجازه بدهند آنچه صلاح است انجام بدهند و خشونت ها را کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: هرچقدر در مسائل مختلف اجتماعی کشور نگاه می کنیم خشونت بالا است. در زمین چمن هم بیش از بیش بروز پیدا می کند. در رشته های دیگر حتی در رشته های دانشگاهی هم کشیده شده است. اگر مقداری سعه صدر داشته باشیم می توانیم در فوتبال این خشونت ها را کاهش بدهیم. به این ترتیب در رشته های دیگر هم کاهش پیدا می کند. خیلی خوب است که فوتبالی ها در کنار هم هستند.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره با شرایط برگزاری لیگ برتر فوتبال گفت:امسال باید شرایط بهتری نسبت به سال گذشته در لیگ ایجاد کنیم. لیگ تغییراتی را در برنامه ریزی خواهد داشت. اجازه بدهید اولویت ما تیم ملی باشد. می‌دانم سخت است که تیم‌ها بازی کنند به تعطیلات بروند و دوباره به مسابقات برگرند. اما خواهش می‌کنم صبر داشته باشند و اجازه بدهند همکاری و هماهنگی بین فدراسیون، باشگاه‌ها و سازمان لیگ به وجود بیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار