ساخت و بازسازی بیش از هزار و ۷۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، از ساخت و بازسازی تعداد هزار و ۷۹۱ قطعه نیروگاهی توسط متخصصان بومی این مجموعه بزرگ صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

خلیل محمدی گفت: متخصصین نیروگاه رامین در شرایط طاقت فرسای تابستان و برای آسایش هموطنان سختی‌ها را به جان خریدند و ضمن تولید انرژی حیاتی برق توانستند با ساخت و بازسازی قطعات نیروگاهی گام‌های مؤثری در جهت رفع نیاز تامین قطعات مورد نیاز واحد‌های نیروگاه رامین بردارند تا پایداری این واحد‌های تولیدی را تقویت کنند.

او  مجموع تعداد قطعات مورد ساخت و بازسازی ۴ ماهه نخست امسال در نیروگاه رامین را  یکهزار و ۷۹۱ قطعه ذکر نمود که تعداد ۱ یکهزار و ۳۳ قطعه آن در بخش ساخت و تعداد ۷۵۸ قطعه در بخش بازسازی بوده است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز تنوع قطعات ساخته شده طی ۴ ماهه سال جاری ۱۵۹ قطعه و تنوع قطعات بازسازی شده را ۲۴۹ قطعه عنوان کرد.

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار