یوسفی:

کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با پیگیری مجلس و سازمان تامین اجتماعی، کارگران ساختمانی که هنوز بیمه نشده اند زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

یوسفی در نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فارس در شیراز گفت: در خصوص بیمه کارگران ساختمانی سازمان تامین اجتماعی و مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و پیگیری هستند تا بتوانند با سهمیه‌ای که سازمان تامین اجتماعی با بودجه‌ای که تصویب خواهد شد، تعدادی از کارگرانی که هنوز بیمه نشدند را زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دهند.

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از طریق کانون سراسری کارگران ساختمانی و نماینده آن‌ها موضوع در حال پیگیری است و نتظر یم نمایندگان مجلس آن را به تصویب نهایی برسانند.

مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم در این نشست گفت: رویکرد دولت این است که مسائل تولید، صنعت، کارگری و بازنشستگان را پیگیری و با ارائه راهکار‌های مناسب مشکلاتشان آن‌ها را رفع می‌کند.

عباسی با بیان اینکه وزارت کار موضوع امنیت شغلی و اشتغال پایدار را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: وزارت کار به دنبال این است که با ارائه راهکار‌های مناسب، امنیت شغلی کارگران شاغل را برقرار کند و این موضوع شامل تولیدکنندگان و صنعت گران نیز خواهد شد.

در این نشست نماینده تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان مشکلات خود را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار