امام جمعه چهاربرج:

برخی مصوبات شهرستان چهاربرج اجرایی نشده است

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه برخی مصوبات در راستای توسعه این شهرستان تازه تاسیس هنوز روی کاغذ مانده و اجرایی نشده است گفت: کاستی‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود تا شهرستان شدن برای همه ملموس باشد.

حجت الاسلام اصغر جلالی در خصوص وضعیت این منطقه در آستانه یک سالگی ارتقای بخش چهاربرج به شهرستان گفت: در این مدت وزرا و مسوولان کشوری و استانی زیادی به چهاربرج سفر کرده و مصوباتی هم در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان به تصویب رسیده است.

او با قدردانی از تلاش از مسوولان گذشته و کنونی که در ارتقای چهاربرج از بخش به شهرستان نقش آفرینی کردند، گفت: شهرستان شدن چهاربرج از آرزو‌ها و مطالبه‌های چندین ساله مردم بود که با تحقق آن، اینک روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

او با بیان اینکه اجرای این مصوبات را از فرماندار تلاشگر به عنوان پرچم دار پیشرفت شهرستان پیگیر هستیم، می گوید: باید آثار این مصوبات در ظاهر برای مردم ملموس باشد و آن موقع می‌توان گفت چهاربرج در این مدت چقدر پیشرفت کرده است.

حجت الاسلام جلالی گفت: در رابطه با اختصاص آب کشاورزی امسال وضعیت مطلوب است و کشاورزان نیز از آن رضایت دارند که جا دارد از نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابت پیگیری‌ها قدردانی کنم.

او با بیان اینکه هنوز اداره‌ها به طور کامل در چهاربرج استقرار نیافته اند، گفت: راه‌های مواصلاتی موجود در شان مردم نیست و در این راستا هنوز چهاربرج ظاهر یک شهرستان را به خود نگرفته است.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه بیمارستان در این شهر نداریم، گفت: درمانگاه موجود برغم همه پیگیری‌ها آنگونه که نیاز است تقویت نشده در حالیکه انتظار داشتیم این درمانگاه خلا ناشی از نبود بیمارستان را پُر کند.

او با انتقاد از محقق نشدن این مطالبه به حق مردم از سیستم بهداشتی گلایه کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان هنوز در چهاربرج مستقر نشده که امیدواریم این کار هر چه زودتر اجرایی شود.

حجت‌الاسلام جلالی گفت: جوانان چهاربرج از مساله بیکاری گلایه داشته و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و اینکه مشکل ازدواج و مسکن نیز در سر راه زندگی جوان‌ها قرار دارد که نیاز است مسوولان امر در این خصوص راهکار‌هایی بیندیشند.

او می گوید: همچنان فرماندهی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در چهاربرج مستقر نشده در حالیکه تمام خواسته‌های آنان از سوی مسوولان چهاربرج تامین شده است.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه این درخواست‌ها و انتظارات در راستای شهرستان شدن چهاربرج است، گفت: شروع کار خوب بوده و در آینده نیز با تلاش مسوولان باید این اقدامات برای تحقق مطالبات مردم شتاب بگیرد.

او با قدردانی از شهردار چهاربرج بابت تنظیف شهر و جمع آوری به موقع زباله ها، گفت: مسوولان همه اداره‌های استقرار یافته در چهاربرج برای پیشرفت و توسعه شبانه روز تلاش می‌کنند و اینکه ارتقای بخش چهاربرج به شهرستان جهشی برای توسعه بود، مردم قدردان زحمت‌ها و تلاش مسوولان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.