تکمیل روگذر علی آبادکتول نیازمند ۳۰میلیارد تومان اعتبار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تکمیل طرح روگذر علی آبادکتول به۳۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مهدی میقانی گفت: تکمیل طرح روگذر علی آباد کتول دوماه پیش بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گذاشته شد.

او گفت: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد تکمیل این طرح حدود ۳۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

میقانی می‌گوید: مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار به صورت امانی در اختیار ما گذاشته شده است تا کار طرح را پیش ببریم و در تلاش هستیم سه میلیارد تومان دیگر امانی در اختیار ما قرار گیرد.

اوگفت: متولی ساخت این روگذر شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور بود و مقرر شده بود مبلغ ۱۲میلیارد تومان برای تکمیل این روگذر در اختیار این شرکت قرار گیرد، با توجه به انتقال این مسئولیت به اداره کل راهداری نمایندگان استان در مجلس و مسئولان استانی به دنبال انتقال این اعتبار به استان هستند تا کار تکمیل طرح به سرعت انجام شود.

میقانی افزود: ما فعالیت برای اتمام این طرح را معطل دریافت اعتبار نکردیم و با تجهیزات خود راهداری در حال حاضر در حال فعالیت هستیم تا با تخصیص اعتبار و برگزاری مناقصه پیمانکار جدید طرح را انتخاب کنیم تا زیر نظر اداره کل راهداری این طرح را طی ۹ماه به اتمام برساند.

تکمیل طرح تقاطع غیر هم سطح در ورودی شهر علی آباد کتول که قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد همچنان نیمه تمام باقی مانده است.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی اردیبهشت امسال اعلام کرد در ملاقات با وزیر راه و شهرسازی این موضوع را مطرح و به دلیل تکمیل نشدن این طرح در شرکت زیر ساخت این طرح مشمول ماده ۴۶ یعنی انتقال به اداره کل راهداری برای تکمیل شده است.

ساخت این تقاطع غیر همسطح از سال ۹۳ آغاز شده بود و تاکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.