شهروند خبرنگار فارس؛

تخریب رودخانه قره آغاج، گلایه اهالی این منطقه شد + فیلم

تخریب رودخانه قره آغاج در استان فارس گلایه شهروندان را در پی داشت.

استان فارس جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. یکی از این جاذبه‌های گردشگری رودخانه قره آغاج است. هر ساله گردشگران بسیاری برای به این منطقه سفر می‌کنند، اما مدتی است که دو کارخانه شن و ماسه در این محدوده ایجاد شده  و آن‌ها اقدام به خاکبرداری  از این رودخانه  می کنند که این موضوع سبب تخریب رودخانه شده و به منابع طبیعی این منطقه آسیب جدی وارد شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام لطفا گزارشی از تخریب رودخانه قره آغاج در منطقه سیاخ دارنگون در استان فارس تهیه کنید تا صدای ما اهالی به گوش مسئولان برسد. دو کارخانه شن و ماسه در حاشیه رودخانه ایجاد شده و با توجه به خاکبرداری هایی که در حاشیه رودخانه انجام شده، بعضی از قسمت ها تا عمق ۵ الی ۶ متر از خاک رودخانه از بین رفته است. لطفا پیگیری کنید تا به منابع طبیعی این منطقه آسیبی وارد نشود.

فیلم ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس


بیشتر بخوانید:

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغرزارع
۲۱:۱۳ ۲۶ دی ۱۴۰۱
سلام به همه کارمندان اداره آب کل استان فارس شماها که صبح شد راهی اداره آب میشین وخوشحالین که سر کار رفتین وخدمت به مردم کردین اصلآ چنین نیست فقط خیال باطل خودتان هست که سربرج بشه حقوق بگیرین فقط خواهش میکنم یه سربیایین روستای حسین آباد وخان زنیان وتا نزدیکی های چهل چشمه تمام شده باغ شهری وهمه یه چاهی درون باغهاشون زدند آب رودخانه قره آغاج میکشند وتمام محل تآمین آب رودخانه که از زیر زمین هست با دستگاهای پیشرفته معین می‌کنند وچاهی در مسیرش حفر می‌کنند تا چند سال آینده رودخانه ای به نام قره آغاج دیگه وجود نداره و شما کارمندان در همون اداره که در خیابان ارم شیراز وجود داره سرگرم باشین که آقای مهندس فلانی به همدیگه بگین
آخرین اخبار