نکونام : ترجیح دادم با این شرایط فدراسیون فوتبال در فولاد خوزستان بمانم / پاتوسی و کولیبالی علی رغم پول حرفه ای که می گیرند، غیر حرفه ای عمل کردند

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: وقتی کار دست کسی نیست و نمی‌دانیم در فدراسیون چکاره هستند، من هم ترجیح دادم در فولاد باشم.

 

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص پبشنهاد سرمربیگری تیم ملی، گفت: در مورد این پیشنهاد به هرحال دوستان لطف دارند. اینکه بین گزینه‌های تیم ملی کشورم باشم برایم افتخار است، اما برنامه کاری خودم را دارم. ترجیح می‌دهم کاری که خودم دوست دارم، خوشحالم و از آن لذت می‌برم را انجام بدهم. با شرایطی که فوتبال ما دارد، نمی‌دانیم چه کسی تصمیم گیرنده است و چه کسی می‌تواند کار انجام بدهد.

شرایط حرفه‌ای که فولاد برای من فراهم کرده کمتر از تیم ملی نیست

او گفت: وقتی کار دست کسی نیست و نمی‌دانیم در فدراسیون چکاره هستند، من هم ترجیح دادم در فولاد باشم. شرایط حرفه‌ای که این باشگاه برای من فراهم کرده کمتر از تیم ملی نیست. خوشحال کردن مردم خوزستان برایم موفقیت بزرگی است. تمام تمرکزم روی فولاد است که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم فوتبال ما از این شرایط سخت و واقعا عذاب آور نجات پیدا کند و همیشه موفق باشد.

شرایط تیمی خوبی داریم

او درباره شرایط تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. اردوی خوبی در تهران داشتیم. اردوی دوم را در ترکیه برگزار کردیم. شرایط تیمی خوبی داریم. در اردوی اول بازی دوستانه داشتیم. در این اردو هم یک بازی دوستانه خیلی خوب با تیم ام صلال داشتیم. بازی دوم هم با الشحانیه است. پس از این بازی اردوی ترکیه به پایان می‌رسد. به ایران بر می‌گردیم و اردوی سوم را برگزار می‌کنیم و بعد آماده مسابقات می‌شویم.

خرید‌های ما نسبت به نیازمان بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد ورودی‌های فصل جدید عنوان کرد: خرید‌های ما نسبت به نیازمان بود. متاسفانه یک رای ناعادلانه باعث شد نتوانیم ۲ سال یار بگیریم. تیم‌های دیگر در این مدت حداقل ۷ تا ۱۰ بازیکن گرفتند و خودشان را تکمیل کردند. امسال سالی است که باید این کار را انجام بدهیم. سال گذشته درست است می‌توانستیم در نیم فصل بازیکن بگیریم، اما یارگیری در نیم فصل واقعا سخت است.

برای من نظم و انضباط تیمی و شخصیت تیم از همه چیز برایم مهمتر است

سرمربی فولاد خوزستان درباره غیبت پاتوسی و کولیبالی در اردوی این تیم گفت: با مدیر برنامه‌های این ۲ بازیکن چند جلسه داشتیم. حتی به خاطر اینکه خودم حضور داشته باشم و شرایط را از نزدیک ببینم از مسافرت به تهران رفتم و صحبت کردیم. با رئیس هیئت مدیره و گرشاسبی، مدیرعامل فولاد خوزستان جلسه داشتیم و صحبت کردیم. متاسفانه برای موسی ۲ هفته و برای پاتوسی ۳ هفته بی برنامه عمل کردیم. صحبت‌هایی انجام شد. تمام بهانه و شرایط این بود که دوست ندارند در این اردو‌های بدنسازی باشند، اما برای من خیلی مهم است. برای پاتوسی قرارداد را فرستادیم و امضا کرد. باشگاه برایش بلیت تهیه کرد، اما به بهانه‌های مختلف و بچه گانه به اردو نیامد. با او قرارداد داریم، اما در هیچکدام از اردو‌ها شرکت نکرد. برای من نظم و انضباط تیمی و شخصیت تیم از همه چیز برایم مهمتر است.

اگر لازم باشد پاتوسی و کولیبالی را کنار می گذارم

او گفت:کولیبالی گفت بعد از عید قربان می‌آیم که مخالفت کردیم، اما متاسفانه او هم دیر آمد. در اردوی ترکیه هم به خاطر نداشتن روادید نتوانست کنارمان باشد. کاملا غیرحرفه‌ای عمل کردند. از آن‌ها واقعا ناراضی هستم. از برنامه واقعا عقب هستند. اگر لازم باشد هر ۲ را کنار می‌گذارم، چون نظم و انضباط در تیم من حرف اول و آخر را می‌زند. باید این را درک کنند. همه بازیکنان دوست دارند بیشتر استراحت کنند و کنار خانواده هایشان باشند، اما آمده اند، زحمت می‌کشند و تمرین می‌کنند، ولی این دو بازیکن نیامدند. به باشگاه و تیم بی احترامی شده، اگر در تیم باشند جرایم سختی برایشان در نظر می‌گیریم. کار کاملا غیر حرفه‌ای انجام دادند علیرغم پول حرفه‌ای که می‌گیرند. تیم از همه چیز برایمان مهم‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار