۳ شهید و ۷ زخمی در تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

سامانه پدافند هوایی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستی به ریف دمشق که به شهادت ۳ نظامی سوری و زخمی شدن ۷ غیرنظامی شد، مقابله کرد.

انفجار‌های مهیب دمشق را لرزاند و خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از هدف قرار گرفتن بخش‌هایی از ریف دمشق و مقابله پدافند هوایی با موشک‌های متخاصم خبر داد.

مقابله پدافند سوریه با اهداف متخاصم در ریف دمشق

به گزارش پایگاه الاعلام الحربی، سامانه پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان ریف دمشق، پایتخت سوریه به مقابله پرداخت.

رویترز به نقل از رسانه رسمی سوریه گزارش داد پدافند هوایی سوریه در حال پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق است.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ساعت ۱۲:۳۲ بامداد (به وقت محلی) دشمن اسرائیلی اقدام به انجام یک حمله هوایی با چندین موشک از سمت جولان اشغالی کرد.»

وزارت دفاع سوریه افزود: «دشمن چندین نقطه را در مجاورت دمشق هدف قرار داد. سامانه‌های پدافندی ما به مقابله با این تجاوز موشکی پرداختند و برخی از آن‌ها را مورد اصابت قرار دادند.»

۳ شهید و ۷ زخمی در تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وزارت دفاع سوریه، ۳ نظامی سوریه بر اثر حمله به حومه دمشق، شهید و ۷ غیرنظامی زخمی شدند.

روز گذشته نیز یک فروند پهپاد در پایگاه هوایی حمیمیم در لاذقیه که از ارتش سوریه و ارتش روسیه جاسوسی می‌کرد، سرنگون شد. همچنین به گزارش رسانه‌های سوری پدافند هوایی سوریه در پایگاه هوایی حمیمیم با اهداف متخاصم مقابله کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۱۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۰۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
صهیونیستها خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند. حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۵۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
درخواست سوریه از شورای امنیت برای محکوم کردن تجاوزات اسرائیل/ و این در حالی است که شورای امنیت از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه ثابت کرد که نوکر دست نشانده اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۲۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش و هم دولت سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اگر سوریه کشور دوست ماست چرا ما آن ها را یه سامانه های دفاعی هوایی مجهز نمی کنیم وچرا موشک های ضد هوایی در اختیار آن ها نمی گذاریم تا در مقابل دشمن ما از آن استفاده کنند .سوریه تنها کشور حامی ما در جنگ تحمیلی بود باید فراموش نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
مثل همیشه سوریه و ایران، اسراییل را به شدت هرچه تمامتر محکوم می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
راستی دلیل عدم مقابله به مثل سوریه چیست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سوریه دراین شرایط (حالا اقتصادی است ویا سیاسی ویا ناتوانی ومصلحت!) که توان مقابله به مثل نداره وخیلی وقته صهیون با پشتیبانی سیاسی/نظامی ابرقلدرها! به جان مردم منطقه افتاده، حداقل کاری که میتوان بکند تابلوی خاصی درست کند!!! که دراینترنت هم آنلاین نمایش داده شود ( مثل تابلوی معروف بدهیهای آمریکا! که هرلحظه بیشتر وبیشترمیشود!) که بر اساس اسناد معتبر میزان خسارتهای مالی وجانی و... درآن ثبت شود به عنوان بدیهای صهیون بی پدرمادر ودرآینده به امید خدا تسویه حساب کند. متاسفانه ما درنیای قرارداریم که خیلی ازحکام آن یا آلزایمر دارندویا خود را به نفهمی زدن برای همین سوریه باید همیشه این خسارتها را با سند به همه جهانیان نشان دهدچون درغیر اینصورت درآینده یه چیزی هم بدهکار خواهدشد!بطور مثال همه ازجنایتهای آمریکا درطول تاریخ خبر دارند ولی آمریکا با توسل به تبلیغات ورسانه ها وتحریف تاریخ و....الان ازهمه عالم وآدم هم طلبکاره!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
حداقل کار اینه هر چه سریعتر خانواده شهدای سوریه و لبنان تحت پوشش قرار بدیم تا احساس بی کسی نکنن . خودمون هم لنگ میپوشیم و نون خشک سق میزنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
واقعا همین طوره
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۶:۳۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
چار تا موشک بزن به مناطق اشغالی ولو به هدف هم نخوره تا حساب کار دستش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
روسیه اجازه نمیده.
آخرین اخبار