وزیر امور خارجه در برنامه صف اول شبکه خبر:

به هر قیمتی در مذاکرات لغو تحریم‌ها توافق نمی کنیم/ عربستان خواسته مذاکرات با ایران علنی شود

حسین امیرعبداللهیان گفت: سیاست آقای رئیسی در نگاه به برجام این است که باید برنامه توسعه اقتصادی پایدار را بدون نگاه به برجام دنبال کنیم.

وزیر امور خارجه با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر با بیان اینکه سیاست خارجی دولت جدید در تعامل با همسایگان و در وهله بعدی همکاری با آسیاست، گفت: از شروع به کار در دولت جدید سعی کردیم بخش های خاموش دیپلماسی همسایگی ایران را فعال کنیم.

حسین امیرعبداللهیان در توضیح این امر گفت: هم‌اکنون حداقل ۴۰ درصد از فعالیت وزارت امور خارجه به دیپلماسی اقتصادی تعلق می‌گیرد که در این راستا در حوزه ارز آوری بستر و ظرفیت هایی برای دستگاه های دولتی و بخش خصوصی به وجود آوردیم.

وزیر امور خارجه همچنین یادآور شد: در دیپلماسی کار با همسایگان ارزآوری ایجاد کردیم و ظرفیت ترانزیتی ایران را در تعامل با همسایگان فعال کردیم.

حسین امیرعبداللهیان در پایان این بخش از توضیحات خود گفت: برای اینکه بتوانیم کریدور شمال جنوب را فعال کنیم توانستیم سرمایه گذار برای تکمیل بخش باقیمانده این کریدور یعنی خط آهن رشت آستارا پیدا کنیم.

سفرای جدید امارات و کویت به زودی وارد تهران می‌شوند/ عربستان خواسته مذاکرات را علنی کنیم

وزیر امور خارجه در بخش دیگری از این برنامه با بیان اینکه بعد از قطع رابطه عربستان با ایران برخی کشورها سطح روابط خود را از سفیر به کاردار کاهش دادند‌، گفت: در دولت جدید تلاش شد تا از همه ظرفیت ها برای تعامل با این کشورها استفاده کنیم که معرفی و ورود سفرای جدید امارات و کویت به تهران از جمله نتایج آن است.

حسین امیرعبداللهیان در خصوص آخرین روند مذاکرات ایران و عربستان نیز با اشاره به اینکه ایران پنج دور مذاکره با عربستان داشته که در سطح امنیتی برگزار شده است، گفت: هفته گذشته وزیر امور خارجه عراق گفت عربستان اعلام کرده آمادگی دارد گفتگو ها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود.

شعار ما هم شرقی و هم غربی است

وزیر امور خارجه در ادامه برنامه با بیان اینکه آمریکا امروز دست و پا می‌زند قدرت هژمون خود را حفظ کند تاکید کرد: امروز تکیه کشورها به آمریکا تامین کننده منافع ملی کشورها نیست که  در مورد روسیه هم همین نگاه را داریم و منافع خود را چه در شرق و چه در غرب به موضوعاتی گره می زنیم که دستاوردی برای ایران داشته باشد.

حسین امیرعبداللهیان ادامه داد: اگر امروز دیداری با آقای پوتین در ایران صورت بگیرد برخی می‌گویند این تابلو نه شرقی و نه غربی وزارت امور خارجه را جابجا کنید اما شعار ما در وزارت امور خارجه هم شرقی و هم غربی و کار با همه جهان است.

عاملان و آمران ترور شهید سلیمانی در لیست سیاه هستند/ فقط برای حفاظت از پمپئو ۲ میلیون دلار هزینه می‌شود

وزیر امور خارجه همچنین به نقش منطقه ای ایران اشاره کرد و گفت: ایران همیشه در قسمت خوب و سازنده تحولات منطقه بوده و ما کشورهای حوزه مقاومت را متحدین خود می‌دانیم.

به گفته حسین امیرعبداللهیان ایران امروز وارد فاز جدیدی با متحدین خود یعنی کشورهای حوزه مقاومت در منطقه شده و به فاز اقتصادی رسیده که به عنوان مثال یک خط ترانزیت از ایران به عراق سوریه و لبنان و از آنجا به دریای مدیترانه ایجاد شده است.

وزیر امور خارجه درباره پرونده ترور شهید سلیمانی نیز با بیان اینکه همه عاملان و آمران ترور این شهید در لیست سیاه قرار گرفتند، گفت: در حاشیه مذاکرات لغو تحریم ها به گوش ما می رسید که فقط برای حفاظت از پمپئو ۲ میلیون دلار هزینه می‌شود و طرف آمریکایی دنبال آن بود که نگرانی خود را در این قضیه با واسطه قرار دادن طرف هایی بر طرف کند که با دست رد ایران مواجه شد.

رئیس جمهور به اردوغان گفت که برادری به کنار اما حق آبه ایران هم به کنار

حسین امیرعبداللهیان در ادامه در خصوص مشکلات زیست محیطی ایجاد شده در منطقه برای ایران با بیان اینکه بخشی از بحران های زیست محیطی به جنگ های گذشته در منطقه بر می‌گردد و بخش دوم هم به آب و دیپلماسی آب بر می‌گردد یادآور شد: مثلا درخصوص حق آبه هیرمند، مقامات فعلی هیات حاکمه افغانستان برخلاف مقامات قبلی این کشور حق آبه ایران را پذیرفته اند.

وزیر امور خارجه تایید کرد: مقامات افغانستان آب را رها کردند ولی برخی با شیطنت آب را منحرف کردند تا نه مردم ایران و نه مردم افغانستان نتوانند از آن استفاده کنند.

حسین امیرعبداللهیان خبر داد: رئیس جمهور در خصوص حل مسائل حق آبه ایران و ترکیه در سفر آقای اردوغان رئیس جمهور این کشور به ایران به او گفته برادری و دوستی به کنار اما حق آبه ایران از رود ارس هم به کنار.

توافق را به هر قیمتی نمی خواهیم

وزیر امور خارجه در پایان برنامه امشب صف اول در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین روند مذاکرات لغو تحریم ها نیز گفت: سیاست آقای رئیسی در نگاه به برجام و مذاکرات این است که دولت باید برنامه توسعه اقتصادی پایدار را بدون نگاه به برجام دنبال کند اما همزمان وزارت امور خارجه لغو تحریم ها را هم در دستور کار داشته باشد.

حسین امیرعبداللهیان در ادامه گفت: متنی آماده در مقابل ماست که در نود و شش درصد آن اتفاق  نظر داریم اما مشکل اینجاست که ما باید از مزایای اقتصادی توافق برخوردار شویم و آمریکا باید در این راستا تضمین بدهد که آمریکایی ها تا کنون ما را از اینکه بتوانیم از برجام انتفاع اقتصادی ببریم قانع نکرده اند.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: در مذاکرات لغو تحریم ها  توافق را به هر قیمتی نمی خواهیم بلکه توافق باید پایدار خوب و تامین کننده منافع ایران باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
برجام نابودشه
مردم خسته شدن از گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
مملکت رو هواست و رو هوا خاهد موند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
اقتصاد کلاف پیچیده ای است که قسمت اعظم آن استفاده از تکنولوژی جدید است که در صورت ادامه تحریمها خیلی از صنایع کشور محکوم به ورشکستی هستند و به سادگی قابل حل و فصل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
وزیر نپخته امور خارجه از این بهتر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
جناب امیر عبدالهیان شکرا جزیلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
پول زیادی مملکت که هر دقیقه باید با یک کشور مذاکره کنیم احتمالا مذاکرات ایران با عربستان هم ۲۰ سال طول می کشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
برجام نمیخواین چون حقوقت انقدر هست واسه شما و اون دایره ای که دورتون هست مهم نیست اصلا مردم واستون مهم نیستن چی داره به سرشون میاد.کاسبان تحریمم هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
توافق را به هر قیمتی نمی خواهیم
شما که شکمتان سیره منافع کاسبان تحریم هم باید تامین باشد ضمنا شما تعیین کننده شرایط کذاکره نیستید سیاست خارجی دست شما نیست کسی سختی های ملت ایران را نمی بیند کسی بفکر مشکلات ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
شما هم اگر به اوکراین سلاح دهید مجازات می‌شوید!
نیروهای تروریست آمریکا باید سریع‌تر از اوکراین خارج شوند
آمریکا شریک جرم جنایات اوکراین بوده استکه واشنگتن آماده بازگشت به توافق هسته‌ای است بازهم 100 درصد فقط دروغ است.
آمریکا جنایتکار ثابت کرد که به دنبال دخالت و مداخله است، نه بازگشت به توافق هسته است
به عربستان سعودی سلاح دهید مجازات می‌شوید!
به امارات سلاح دهید مجازات می‌شوید!
آمریکا جنایتکار؛ جرات ایستادن برابر ایران را ندارد.
اگر شما هم به تروریست های داعش در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سلاح ارسال کنید، مجازات می‌شوید.
آمریکا جنایتکار هم اگر به اوکراین سلاح بدهد مجازات می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار اگر در ادعای حقوق بشر خود صداقت داشتند باید گروهک کوردل منافقین یعنی داعش‌های وطنی را که سابقه ترور 18 هزار ایرانی را در پرونده خود دارند در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دادند. نه اینکه امروز با آنان فالوده بخورند‌، شهروندان ایرانی را به خواست آنان به زندان بیندازند و به هرچه وجدان نام دارد پوزخند بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
بهترین و پایدارترین و تنها راه توافق توقف در برابر توقفه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۲۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند. حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۰۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
1 - حضور ترکیه جنایتکار در سوریه ناقض قوانین بین المللی است ولی متاسفانه سران بی ادب کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نکردند و هنوز هم توجهی نمی کنند.
2 - ترکیه جنایتکار بی شرمانه از سال 2011 تاکنون قوانین المللی را نقض کرده است و نقض می کند.
3 - ترکیه جنایتکار باید به عنوان جنایتکار جنگی در سوریه دردادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.
4 - ترکیه جنایتکار بزرگترین حامی دولتی تروریسم است.
ترکیه جنایتکار باید دست از عملکرد، رفتار، غلط و اشتباه خود درقبال سوریه، عراق و دیگر کشورها بردارد.
5 – ترکیه جنایتکار ازسال 2011 تاکنون به همراه داعش و گروه های تروریستی نفت سوریه را می دزدد.
6 – ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر عامل اصلی جنگ ناآرامی در سوریه است.
7 – ترکیه جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی کشورها را ندارد.
8 – ترکیه جنایتکار تهدیدی برای کل منطقه خاورمیانه و جهان است.
9 – آمریکا جنایتکار به همراه داعش و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون نفت سرقتی سوریه و عراق را به ترکیه می فروشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
10 – همه نیروهای ترکیه و آمریکا اشغالگر هستند و باید از سوریه خارج شوند.
11 – ترکیه در طول بحران سوریه همواره از گروه های مسلح مخالف دولت سوریه حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند.
12 – تجاوز ترکیه جنایتکار به شمال سوریه نقض حاکمیت سوریه و نقض قوانین بین المللی است.
13 – رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کشور ترکیه جنایتکار به عنوان جنایتکار جنگی باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
14 – رجب طیب اردوغان دستور انتقال تروریست ها از سوریه به لیبی داده است.
15 – ترکیه جنایتکار گروه های تروریستی را از سوریه به لیبی منتقل می کند.
16 – ترکیه از سال 2011 تاکنون به داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه سلاح می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد.
17 – ترکیه از سال 2011 تاکنون بزرگترین تهدید برای سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
18 – آنکارا به خاطر غارت نفت سوریه و حمایت از تروریست ها مورد حمایت ترکیه و متحدانش از ادلب و دیگر شهرهای سوریه خارج نمی شود.
19 – ترکیه حامی تروریسم، القاعده، داعش و تروریست های سوریه است.
20 – ترکیه از سال 2011 تاکنون تروریست های جارجی از کل دنیا وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
تاکنون مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است و تاکنون هم برای همه مردم ثابت شده است.
مذاکره در این مدت 9 سال فقط یک نمایشی سیاسی بوده است.
عملکرد ایران در این مدت 9 سال فقط صفر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
آنهایی که مذاکرات را به بن بست بردند کیا بودند؟ چه کسانی روی موشک نابودی اسرائیل را نوشتند؟ مملکت دست مافیاست مملکت دست کاسبای تحریمه ، مملکت فدای خواست میدانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
#دریافت _تضمین _و غرامت_ پیشاپیش
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۳۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
#بمب اتم #بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم
#بمب اتم #بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم#بمب اتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
امریکا یک طرفه و برخلاف نظر جامعه جهانی از برجام خارج و ان را پاره کرد وحالا هم باید بدون معطلی وهر بهانه ای یک طرفه به برجام برگردد وچون در نقض تعهد و پایمالی تعهدات بین المللی هم سابقه طولانی و اثبات شده ای دارد باید رسما متعهد شود که بار دیگر از برجام خارج نمی شود وهمه تحریم های ضدبشری علیه ایران را هم لغو کند در این صورت ایران فعلا از شرط دریافت خسارت وغرامت از خروج امریکا از برجام خواهد گذشت وبه مفاد برجام پایبند خواهد شد در غیر این صورت ایران ناچار است که به فرموده قران خود را به اخرین و قویترین سلاح های بازدارنده تجهیز نماید که تا رسیدن به ان مرحله یک گام بیشتر نمانده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
غرامت گرفتن هم حق ایران و ایرانی است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۳۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۰۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
آقا خسته نشدی ایقد حرف تکراری ودروغ میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
به هر قیمتی مذاکره نکنید بیاید بگید این بیست سال خروجی هسته ایتان چه بوده چند ملیارد دلار هزینه روی دست مردم تحمیل کردید و چی عایدتان شد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۰۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
به هر قیمتی یعنی چه مردم پس چه؟ شما مشروعیت ندارید که از طرف مردم نظر میدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
چرا نمایندگان مجلس حقوق یک ماهشان را به مردم نمیدهند؟ شما که شکمت سیره یاوه نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
زیر بار گرونی متلاشی شدیم حالیته؟ قیمت کمیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
آمریکا اول باید مشخص کنه ما باید با کی توافق کنیم
۱)سنای آمریکا که همیشه مخالفت میکنه و از رییس جمهور بالاتره
۲)بایدن رییس جمهوری آمریکا در ۱ و سال و نیم جاری
۳)ترامپ یا رییس جمهور بعدی آمریکا در ۱ سال و نیم بعد
مورد دوم که تضمین نمیده حتی جلوی سنا وایسه.خودشم که اختیار باد معده اش رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
محبوبیت بایدن به ۲۶ درصد رسیده
سنا و مجلس نمایندگان هم که دست جمهوری خواهانه
۱ سال و نیم دیگه هم به احتمال ۹۹ درصد ترامپ یا یه جمهوری خواه رییس جمهور آمریکاس
آقای رابرت مالی بگه ما الان با کی قراره توافق کنیم و این توافق چند روز پایداره؟
ایران هرتوافقی انجام بده ۱ سال و نیم دیگه اعتبار داره.
مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
100بار هم گزیده میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
تنها راه رفع تحریم ها به رسمیت شناختن اسراییل وگرنه اونا می‌دونن ما توانایی ساخت بمب اتم رو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
توافق مورد نظر آمریکا
برجام احیا بشه ولی سپاه و ستاد کل و قرارگاه خاتم و آستان قدس و دفتر رهبری و وزارت دفاع همچنان تحریم بمونه
صادرات کالا و تجهیزات با مصرف دوگانه به ایران همچنان ممنوع باشه
صادرات هواپیمای بویینگ و ایرباس باید با مجوز وزارت خزانه داری و تایید ۷۰ درصد سنا انجام بشه که تاالان هیچوقت موافقت نشد
توافق هم تا آمدن ترامپ در ۱ سال و نیم دیگه برقرار باشه
کدوم احمقی این توافق رو امضا میکنه؟
کدوم شرکت و بانک خارجی حاضره برای یکسال و نیم بیاد ایران؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
کدوم احمقی این توافق رو امضا میکنه؟ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
هم شرقی هم غربی
کلمه نه برداری به جا هم بزنید پس چرا اعلام نکردی
هم شرقی و هم غربی خجالت بکشید چرا دست خط ملت میزنی
دومه اگر ملت قبول کنه ملت با شرقی نیستن فقط دولتی‌ها با شرقیند این بدونه که خاطر جمع بشه
ایران فراموش نمیکنه با این رفتار روسیه و گذشتها به ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
در سیاست نه در دانش و فناوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
از قیمتی که الان دارد بیشتر هم میشود بهانه برای تورم و افزایش قیمت ها پس نباید توافقی صورت بگیرد که دیگر بهانه‌ای برای تورم و افزایش قیمت ها وجود ندارد تا مردم صبوری خود را زیر بار فشار اقتصادی و گرانی ثابت کنند ما ملت صبوریم نباید رفاه و آسایش باشد باید همیشه تحت فشار باشیم مرگ بر آمریکا مرگ بر سازشگری
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
توافق بی توافق
Germany
ناشناس
۲۰:۱۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
افزایش قیمت ها جهانیست
در اروپا قیمت روغن چند برابر شده
قیمت بنزین و گاز را فراموش کن
همه با دوچرخه سوار شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
مگه بهتون اخطار ندادن بیاین مجلس در مورد مذاکرات دوحه ب مردم توضیح بدین پس چیشد؟؟؟؟؟ واضح بگید امریکا چی میخاد ک شماها مخالف هستین؟؟؟؟ شماها ک منافع ملت واستون مهم نیس فقط بفکر خودتون هستین
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
امریکا چی میخاد???کل دنیا رو
Iran (Islamic Republic of)
آیات اعظام حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا کربلایی باقری
۰۸:۲۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
بنده بارها عرض کرده ام تنها راه موفقیت کشور ما این است که با آمریکا ببندیم...این کشورهای گدا گشنه خود نوکران آمریکا هستند پس نیاز نیست به سراغ این ها برویم همان اول با آمریکا می‌بندیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اینجا یک مشک کاربر بیکار نشسته نظر میده مرغ گرفتی بازار چه خبر خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۷:۳۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
بشین بابا سرمون درد گرفت..همش حرفهای تکراری، بنده خدا این همسایه هایی که شما دنبالش هستی ،حتی همون روسیه که دلت بهش خوش کردی ، نوکر کدخدا هستن.‌‌ نکنه فکر کردی عربستان و امارات و ترکیه بدون موافقت آمریکا به تو امتیازی میدن..برو عزیزم ..
United States of America
7891
۰۴:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
مذاکره با عربستان فرقی با مذاکره با آل صهیون ندارد. یمن باید سودی ببرد وگرنه عربستان نیازی به ما ندارد. ضمنا تحریم ربطی به مذاکره ندارد. مذاکره مثل خرید از بازار سیاه است. تحریم هم اصالت ندارد و قانونی نیست. مذاکره علنی عربستان ارتباط مستقیم با اسراییل است.
United States of America
7891
۰۴:۰۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
عاقل آن است که اندیشه کند پایان را. الآن همه وضع مملکت را عده ای اخلالگر اقتصادی که یک دستشان در جیب مردم و یک دستشان در جیب دولت است به برجام و (توافق) هسته ای گره زده اند. این ها هم دولت را می چاپند و هم ملت را. یحتمل عامل تورم هم خودشان باشند. از بیرون هم دشمن بیکار ننشسته و سازش را با همین عده کوک کرده و بر علیه ما همدستی میکنند. صراف ارز را با برجام قیمت گذاری میکند و نه با معاییر بین المللی. الا کلنگ و تیشه الا تورم و گرانی. سگهای ولگرد در شهرهای بزرگ چه میخورند؟ تزهای دکتری کدامشان با مشکلات تورم و گرانی موجود جامعه ارتباط دارد؟ هویدای یهودی ملعون معدوم همین نرخ را هدف گرفت با مقایسه قیمت خودکار. ولی اول جنگ را برپا کردند بعد یکسره به قیمتها پرداختند. من یادم می آید سرنیزه کلاش نبود. برای جبهه چاقوی خوب میخواستم. با پدرم مشورت کردم گفت گیر نمی آید ولی صبر کن. از دستفروش خریدیم. وقتی مقایسه میکنم آن موقع آن را به حدود سی چهل میلیون امروز ما خریدیم. البته شب تاریک هنگام کندن سنگر کف رفت. حلال. ولی آیا امروز هم جامعه با همان وضع ادامه میدهد؟ باید در سیر زمان این مسئله به نحوی حل شود. اتاق فکرها و تزها خیلی کارایی بالایی دارند. باید جایزه مادی و معنوی برای حل این مشکل اندیشیده شود. وقتی جنگ شروع شد شهید چمران با آنهمه ید بیضا و عصای موسی به دل دهلاویه میزند. بیابانها میشود محل استراحت عقل. نه به نرخ ریال و نه دلار به نرخ الله. حالا اگر شهید چمران را لحظه ای در جای یک صراف امروزی فرض کنیم. یعنی چنان بزنیم توی سر مال تا عقلمان چیزی بیابد. چه عایدمان میشود؟ در این صورت باید شهید چمران مثلا میگفت: فعلا کار دارم. زمانه نامناسب است!!! یا حالش نیست!!! آیا کسی مجبورش میتوانست بکند؟ یا دیگران بی شماران. مثلا همان اول کار مثل بنگاه های امروز هر شهید میگفت: خوب برادر من اگر بروم جبهه ممکن است جان عزیزم را و مالم را از دست بدهم. چند میدهی تا مملکت را از چنگ عراقی ها در بیاورم؟ شما هم از روی ناچاری مبلغی را پیشنهاد میدادید. چک سفید را میگویم. او هم یواشکی توی بیسیم با عراقی ها مضنه میزد ببینم کدام طرف بیشتر میچربد. آنوقت معلوم میشد که نه عراق و نه امریکا با ایران دشمنی نمیکردند و جنگ به خوبی و خوشی بنحوی پایان مییافت و مردم به کار خودشان میرسیدند. خوب آیا خوب اینطور؟ که نه خوب نمی شد. ولی الآن اینطور شده که اینطور شده. الآن او که در جنگ زخمها خورده و شهید و غیره شده امروز چه جایگاهی دارد؟ کهنه سربازها در امریکا هم همیشه تو سری خور بوده اند. بما هو سرباز. روز اول که بسم الله گفتیم میدانستیم باید همه چیز را به پای دین و میهن بریزیم. نه اینکه غافلگیر شدیم. از اولش میدانستیم که آخرش باید با چه کسانی در افتیم. و افتادیم. هنوز هر دم جرس فریاد می دارد که: بر بندید محملها. حرف های دژخیمان بعث عراق هنوز از زبان ها شنیده میشود. از دهان های داخلی. با گرانی هایی که میبینم که عاملش همان هایی هستند که دیروز سرزنش میکردند. دولت و مردم قربانیان این ها هستند مثل روز اول. از بزرگی پرسیدند که اگر بخواهیم اقتصاد را نجات دهیم چه کنیم. پاسخ داده بود جوهر خودکار بیک که بیجا نقطه (منظورش یک تک نقطه بوده نه بیشتر) روی کاغذ بگذارد اثر مستقیمی روی اقتصاد دارد. از او میخواهند که قیمت نقطه را به ریال چنج کند که فهمش آسان شود. میفرماید این سید بزرگوار که فهم این برای شما سنگین است. ولی چه ارتباطی این دارد با تهدید هویدا برای قیمت خودکار؟ بچه هایش هستند. خدایش بیامرزد آن سید بزرگوار را. البته جنگ جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین مبارزات است. به امید روزی که ما بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.
Germany
ناشناس
۱۶:۰۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
برو خلاصه نویسی را یاد بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
پس اونا چی؟؟؟ شما میخایین فقط توافق بنفع خودتون باشه نمیشه ک هر کشوری بفکر منافع کشورش ...شماها فقط یچیزیو خیلی خوب وحرفه ای بلدین اونم فشار ب ملت ایران گرونی روزانه یا خداااا خود رئیسی ک هزار قلم گرون کرد چرا هر روز دوباره گرونتر میشن از کرایه بین شهری گرفته تا همچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
چرا حرف مفت میزنی ظریف و عراقچی رفتن اون همه امتیاز دادن چی گرفتن الان ؟
Ghana
ناشناس
۰۴:۰۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
ظاهرا فراموش کردید اونها دارند سر داشته های ما معامله می‌کنند نه داشته های خودشون
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۶:۳۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اونا چه حقی دارن که ماضایع کرده باشیم؟اونا چه کاره اند؟ اونا به جهنم از کثافتهای جلاد ،زورگوی ،فتنه گر وخونخوار که هزاران جنایت توپروندشون دارن دفاع میکنی؟اگر طلبی داری برو ازهمونها که ازشون دفاع میکنی بگیر.از دشمن دفاع میکنی از دوست طلبکاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
خوب ، عقل کل ، تامین منافع اقتصادی یعنی همانی که تو از آن می نالی
Germany
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اول درست بخوان و بعد فکر و بعد شروع به نظردهی کن
نوشته:به هر قیمتی در مذاکرات لغو تحریم‌ها توافق نمی کنیم!
اگر فهمش را داشته باشی یعنی نفت در برابر نان نه! نمی خواهیم
یعنی استقلال و حاکمیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ملت ایران را قبول کن
تحریم های اقتصادی و علمی و......برای همیشه بردار و بعد
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۴:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
چرا نگران اونایی؟ کدوم وری هستی؟ مگر در برجامی که ظریف امضا کرد ما نفعی داشتیم؟ حالا که داریم آب ریخته روحانی و دار و دسته نفهمش را جمع می کنیم، ناراحت می شین!
Sweden
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
ای منافق ،بروووووووووووووو خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
طرفداری دشمن نیس از بس مسئوولین دروغ گفتن ما دیگه باور نمیکنیم اینا راس میگن مسئله اینجاس چرا دولت شفاف ب ملت نمیگه امریکا چ میخاد ؟؟؟ چن سال حرف تکراری ب چ تضمینی حرف اینای باور دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
طلب ما همه از دولت ایران ....ن اونا اگ کسی طلب داره از امریکا بقول خودشون دولت حق ما ملت ایران از خود کشور ودولت س وگرن امریکا بدرک فعلا ک ما تحریم داخلی همچیز هستیم ایی اقا وبقیه از بس دروغ گفتن بهشون اعتمادی نیس تو ک از ایشون دفاع میکنی چرا زورش نمیرسه توافق بشه طریف وبقیه ب جهنم ایی دولت چرا نمیتونه توافق کنه
France
ناشناس
۰۱:۳۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
دمتون گرم کوتاه نیایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
بابا اینا دروغ میگن چرا باور میکنید؟؟؟؟؟ کی مسئوولین یحرف راس زدن اخه
Sweden
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
دمت گرم عزیز✌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
جالبه اینایی که میگن کوتاه نیاید هر دوتاشون با ای پی کشور های غربی نظر دادن خخخخخخ اون فیلتر شکنو خاموش کنیذ حداقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
به قیمتی که پوتین گفته توافق کنید.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۶:۳۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
تو بیشتر از دشمن از پیشرفت میهن اسلامی ناراحتی،دشمن اگه زورگوهست حد اقل کشور شو ودست داره،توچی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
پوتین تو دهنی خوبی به غرب و غربگداها زد برای همین میسوزین ،بسوزید که سوختن حقتونه وطن فروشها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سلام‌ ،

رسما اعلام می کنم ، امروز عربستان از غرب جدا حساب
می شود ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
عربستان و عبریستان با غربیستانیها هستن یعنی غربی و عربی و عبری با همند و ضد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
شیر مادر و نان پدر حلالت باشه امیر وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
آقا من نمی‌دونم اینو کجا باید بگم لطفا به دزدی اپراتور همراه اول رسیدگی بشه هر جور می‌خواد داره میتازونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
در جای خودش بگی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
داداش بیا ایرانسل باز از همراه بهتره ، رایتل هم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
مطمئنا جایی که باید بگی ، بخش دیپلماسی و سیاست خارجی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
فقط همراه نیست همشون دزد هستن
آخرین اخبار