مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم:

نرخ پارکینگ در قم کمتر از تمام کلانشهرهاست

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت:نرخ پارکینگ در قم به رغم تجهیزات به کار رفته در آن کمتر از تمام کلانشهر‌هاست.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم  معضلات ایمنی پارکینگ طبقاتی زائر را مورد توجه قرار داد و گفت: امکان ورود خودرو‌های آتشنشانی به این پارکینگ وجود ندارد و صرفا از فضای بیرونی آن امکان اطفاء حریق وجود دارد.

حسین شعبان زاده می گوید: ۱۵۰ کپسول آتشنشانی به همراه سایر تجیهزات مورد نیاز این پارکینگ بصورت مستمر رصد و پایش می‌شود و از نظر تجیهزات ایمنی، مشکی وجود ندارد و طی سال‌های اخیر همه موارد آتش سوزی با تجیهزات نصب شده در محل پارکینگ اطفاء شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خروجی‌های اضطراری پارکینگ طبقاتی زائر نیز بصورت مستمر پاکسازی شده و اختلال یا مشکلی احساس نمی‌شود.

او گفت: جداسازی مسیر‌های خروج اضطراری از مسیر‌های اصلی، اصلاح خط کشی، برطرف کردن موانع فیزیکی خروجی این پارکینگ بصورت مستمر در حال اصلاح است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم برخی مباحث ایمنی تونل غدیر را یادآور شد و گفت: اجرای خط کشی‌ها و اصلاح نورپردازی‌ها برای کاهش مخاطرات موجود در حال انجام است.

او گفت: پروژه شهید کاظمی در قالب یک پروژه تجاری- ترافیکی در نظر گرفته شده است، سهم شهرداری قم از این پارکینگ ۳۰ درصد است؛ پیش بینی می‌شود ۳ هزار جای پارک در نهایت در این محل احداث شود.

شعبان زاده گفت: نرخ پارکینگ عمومی در قم برغم امکانات و تجهیزات بکار رفته در آن کمتر از تمام کلانشهر‌های کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار