درخشش ۲ قزوینی در مهرواره کشوری "یک وعده لبخند"

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از درخشش ۲ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری استان در دومین مهرواره کشوری طنز " یک وعده لبخند" خبر داد.

سید علی اکبر موسوی گفت: درآیین پایانی دومین مهرواره کشوری طنز "یک وعده لبخند" ۲ شرکت کننده از استان قزوین به عنوان برگزیده در بخش عکاسی شناخته شدند.

وی اظهار داشت: زینب آخوندی در گروه سنی نونگاه از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با مربی گری نرگس پیله فروش‌ها و غزل سیاهکالی مرادی از اعضای ارشد مرکز فرهنگی و هنری محمدیه با مربی‌گری فرزانه گلدوزان از برگزیدگان بخش عکاسی این مهرواره بودند.

موسوی تصریح کرد: دومین مهرواره کشوری طنز " یک وعده لبخند " در بخش‌های شعر، داستان و عکاسی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

این مسوول افزود: این جشنواره باهدف ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی و تشویق مخاطبان به‌دقت در اتفاقات محیط پیرامون در سه بخش "شعر، داستان کوتاه و عکاسی" ویژه گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) برگزار شد.

وی یاد آور شد: از میان ۳۵۰ اثر رسیده در بخش "عکاسی" اعضای هیات داوران شامل مامک یحیی‌پور، لیلاسادات خوانساری و کیوان باقلاچی در مجموع ۱۱ اثر در گروه سنی نونگاه (۱۲+)، سه اثر در گروه سنی نوجوان (۱۵+) و هشت اثر در گروه سنی بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) را به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.