املاک شهرداری کرج شفاف سازی می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با تشکیل یک بانک اطلاعاتی تمام املاک مدیریت شهری کرج در این بانک شفاف سازی خواهد شد.

ایزدیار گفت: در راستای این طرح تمام سازمان ها، معاونت‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری کرج مکلف هستند تا ۲ هفته پس از ابلاغ طرح نسبت به ارائه لیست اولیه املاک و اماکن در اختیار یا واگذار شده به غیر (تحت هر عنوان اعم از دائم یا موقت) به اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج جهت بررسی و اقدام لازم مبادرت کنند و تا دو ماه نسبت به تکمیل نواقص و مستندات لیست املاک و مستغلات تحت مدیریت خود اقدام و مستندات مربوطه را جهت ثبت و ضبط در اختیار اداره کل املاک و مستغلات قرار دهند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از آن جا که هرگونه برنامه ریزی جهت مدیریت و بهره برداری از املاک متعلق به شهرداری کرج در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری و رفع نیاز‌های موجود، مستلزم تکمیل بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری کرج است و حصول این امر مستلزم همکاری و هماهنگی کلیه حوزه‌های ذیربط در این زمینه بوده و تسریع در تعیین تکلیف آن علاوه بر جلوگیری از سوء مدیریت و بروز مفسده‌های احتمالی می‌تواند موجب بالارفتن شاخص شفافیت و تسهیل انجام امور در زمینه مدیریت املاک شهرداری کرج شود.

او می گوید: طرح حاضر با عنوان تکمیل و ساماندهی بانک اطلاعات املاک متعلق به شهرداری کرج در ۱۵ بند توسط اعضای شورای شهر به تازگی تصویب شده است.

به گفته آقای ایزدیار، اداره کل املاک و مستغلات با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای مکان محور نمودن هزینه کرد بودجه تملکات نسبت به پیگیری ایجاد لایه‌های مربوط به خط طرح‌های اولویت دار تملکی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.