سردار حبیبی:

مقابله در جنگ نرم نیازمند تقویت اعتقادات دینی است

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: باید جهت مقابله با اهداف دشمن در بحث جنگ نرم ضمن بصیرت و آگاهی از ارزش‌های اسلامی، باور‌های دینی خود را تقویت کنیم.

سردار رهام بخش حبیبی در دیدار با جمعی از مسئولان انتظامی استان و شهرستان آباده و امام جمعه این شهرستان با تأکید بر جایگاه والا و مهم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم را افتخار پلیس دانست و افزود: تمام تلاش مجموعه انتظامی استان تامین امنیت پایدار برای مردم است.

او به دستورات اسلام در خصوص خدمت به مردم اشاره و گفت: خدمت به مردم آن هم خدمت از روی عشق و علاقه و رضایتمندی، کاری بس بزرگ و ارزشمند در نزد خداوند است.

رئیس پلیس فارس گفت: یکی از اهداف دشمنان در بحث جنگ نرم، بحث مسائل اخلاقی است که ارزش‌های دینی ما را مورد هجمه قرار می‌دهند.

حبیبی گفت: ما باید جهت مقابله با اهداف دشمن در بحث جنگ نرم ضمن بصیرت و آگاهی از ارزش‌های اسلامی، باور‌های دینی خود را تقویت کنیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی خراسانی، امام جمعه آباده ضمن عرض خیرمقدم به حضور سردار فرماندهی انتظامی استان و هیئت همراه، بر برخورد بیش از پیش پلیس با مخلان نظم و امنیت تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار