بازدید ۹ هزار مورد بازرسی با موضوع آرد و نان در استان همدان

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: ۱۶ هزار مورد بازرسی از محصولات کشاورزی استان همدان انجام شد.

حسین فضلی گفت:  ۵۲ گروه فعال از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶ هزار مورد بازرسی از محصولات کشاورزی استان انجام داده اند.

او گفت: ۹ هزار مورد آن با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان به این موضوع اختصاص داده شده و هفت هزار مورد بازرسی نیز در بخش سایر اقلام بخش کشاورزی اتفاق افتاده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: این بازرس‌ها با همکاری بسیج اصناف و بازنشستگان بخش کشاورزی هم اکنون با همکاری دستگاه‌های صمت، تعزیرات، استانداری و پلیس امنیت اقتصادی در استان فعال هستند.

فضلی گفت: از این ۱۶ هزار مورد بازرسی هزار و ۳۴۴ مورد پرونده تخلفات در سامانه سیمبا (سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی) ثبت شده و به دستگاه نظارتی و تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

او گفت: ارزش ریالی هزار و ۳۴۴ مورد پرونده‌های تشکیل شده حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که رسیدگی به پرونده تخلفات در جریان است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، کمیت، کیفیت و قیمت را سه محور اصلی نظارت بر بازار محصولات کشاورزی دانست و افزود: نظارت و بازرسی‌ها از مراکز تولیدی تا کف بازار است و در نظارت‌ها به دنبال بررسی زنجیره‌ها هستیم.

به گفته او حسب دستور وزیر جهاد کشاورزی و مصوبه ستاد تنظیم بازار، امروز شاهد آن هستیم که همه ظرفیت‌های سه اداره کل صنعت، معدن و تجارت، دادگستری و وزارت جهاد کشاورزی پای کار آمده است تا نظارت و بازرسی‌ها در سراسر استان همدان به نحو مطلوب انجام شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.