رئیس ساترا:

در اجرای قوانین و اسناد بالا دستی تعارف نداریم

رئیس ساترا گفت: انجام ماموریت‌های قانونی ساترا، مورد مطالبه نهاد‌های ناظر در قوه مجریه و قوه مقننه است و در این زمینه هیچ‌گونه تعارفی نداریم.

سعید مقیسه، رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر(ساترا) گفت: مهمترین اولویت فعالیت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر(ساترا)، اجرای قوانین و اسناد بالادستی است و در این زمینه هیچ‌گونه تعارفی ندارد.

به گفته معاون سازمان صدا و سیما، در حال حاضر مجوز هیچ‌یک از رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر لغو یا تعلیق نشده است و درصورت رعایت قانون از پلتفرم‌ها حمایت می‌کنیم. البته برخی سامانه‌های نمایش درخواستی تخلفاتی داشته‌اند که منجر به کسر امتیاز ارزیابی آن‌ها شده است. بنابراین اگر روند کاهش امتیاز ارزیابی آن‌ها ادامه پیدا کند و به کم‌تر از حداقل امتیاز لازم برای فعالیت برسد، اقدام قانونی لازم را انجام خواهیم داد.
او گفت: انجام ماموریت‌های قانونی ساترا، مورد مطالبه نهادهای ناظر در قوه مجریه و قوه مقننه است. اخیرا هم مکاتبه‌ای از سوی معاونت امور حقوقی ریاست جمهوری با ساترا انجام شده است که در آن نامه بر اختیارات و وظایف ساترا در حوزه صوت‌و تصویر فراگیر تاکید شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.