از علاقه اتلتیکو به رونالدو تا پیشنهاد تیم اماراتی به سوارز

اتلتیکو مادرید به رونالدو علاقه مند شده و قصد دارد برای جذب او وارد عمل شود.

 فقط خورشید نیست که دما را بالا می برد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز هم به همان اندازه گرم است.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو به دنبال جذب رونالدو است به همین خاطر برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است.

دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن جهان بعد از ناکامی منچستر یونایتد از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به جدایی گرفت ولی هنوز تیمی برای انتقال پیدا نکرده استاز 

پائولو دیبالا از زمان پایان ماجراجویی اش با یوونتوس تورین آزاد و مدت هاست که به اینترمیلان نزدیک است. اما در مواجهه با تردید باشگاه لمبارد برای جذب این ملی پوش آرژانتینی، در نهایت این آ اس رم بود به بسان قرارداد با این ستاره نزدیک می شود. 

خاویر آسنسی، مدیر بازرگانی سابق باشگاه بارسلونا، که مدیر بازرگانی اینتر میامی شد، اطمینان داد که این باشگاه با قراردادی با پاری سن ژرمن تا تابستان آینده برای جذب مسی منعقد می کند و رویای استقبال از لیونل مسی را در سر می پروراند.

جدایی لوییس سوارز از اتلتیکو مادرید قطعی شده و این باشگاه اسپانیایی حاضر نشد که قرارداد سوارز را تمدید کند تا این بازیکن رسما از تیم جدا شود. طبق این صفحه خبری اماراتی یک تیم از این کشور رسما با این مهاجم اروگوئه‌ای وارد مذاکره شده است.

هنوز نام باشگاهی که به دنبال جذب سوارز است فاش نشده است. این مهاجم اروگوئه پیشتر نیز با رد پیشنهادات از لیگ‌های برزیل و آرژانتین در صدد است تا فوتبالش را در اروپا کماکان دنبال کند. تنها در صورتی این بازیکن می‌تواند جذب این تیم شود که پیشنهاد وسوسه انگیز این تیم عربی نظر سوارز را تغییر دهد.

سوارز ۳۵ ساله سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو مادرید، بارسلونا، لیورپول وآژاکس را در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار