رئیس سازمان مدارس صدرا کشور مطرح کرد

تربیت فرماندهان جنگ نرم در بین دختران

رئیس سازمان مدارس صدرا کشور گفت: جامعه اسلامی با دختران شکل می‌گیرد و برای پیروزمندی در گام دوم انقلاب و جنگ نرم باید فرماندهانی را مانند شهید حاج قاسم تربیت کرد.

حجت الاسلام حامد تقدیری امروز در افتتاحیه برنامه تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی در محل اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان گفت: جامعه اسلامی بدون کنش و فعالیت دختران شکل نمی‌گیرد. علافی در زندگی آفت عمر و باعث حسرت می‌شود و برنامه‌ریزی و هدفمند پیش رفتن اهمیت دارد، اما برخی از اهداف نباید تنها به کنکور خلاصه شود که با توجه به آمار و ارقام شرکت‌کنندگان کنکور، ۵۱.۵ درصد افراد قبولی در کنکور به دانشگاه نرفتند.

شکل‌گیری جامعه با دختران

او گفت: در صورتی به رشد فردی و قلبی نائل می‌شویم که دنیا در صدر خواسته‌های ما قرار نگیرد و ارزش خود را والا بدانیم. طبق گفته مرجعیت و بزرگان، جامعه اسلامی با دختران شکل می‌گیرد و معنویت، فعالیت در خانه و اجتماع وظیفه آنهاست.

تربیت فرماندهان جنگ نرم در گام دوم انقلاب

حجت الاسلام حامد تقدیری می‌گوید: در گام اول انقلاب جوانان و نوجوانان بسیاری در میدان حضور داشتند و روزی ۱۲ دانش‌آموز در جنگ شهید شدند، اکنون در گام دوم انقلاب و جنگ نرم و جهاد تبیین هستیم و دلیل مزین شدن نام این تشکیلات با شهید سلیمانی این است که شهید حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت بود.

او گفت: فرمانده باید شناسایی کردن در همه جنبه‌ها مانند امکانات، همراهان، جغرافیا و … را آموزش ببیند.

رئیس سازمان مدارس صدرا کشور طراحی کردن دومین امر مورد نیاز برای فرماندهی عنوان کرد.

به گفته او برای عملیات‌ها خلاقیت نیاز است و ارائه دادن و روایت‌گری مناسب از دیگر موارد فرماندهی است و تبیین و نقشه داشتن نیاز امروزه جامعه ماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار