افزایش سه برابری ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان رازی

رئیس بیمارستان رازی اهواز از افزایش سه برابری ورودی بیماران مبتلا به کرونا به این بیمارستان نسبت به دو هفته گذشته خبر داد.

مفید حسین‌زاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بیمار به این بیمارستان مراجعه کردند که عمده این افراد به صورت سرپایی خدمات را دریافت کردند.

او می گوید: میزان ورودی به بیمارستان رازی نسبت به دو هفته گذشته تقریبا سه برابر شده و اکنون ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی و هشت بیمار در بخش‌های ویژه بستری هستند.

رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: عمده مراجعه کنندگان و ورودی‌ها به بیمارستان واکسن تزریق نکرده اند یا واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند.

به گفته او همه بیماران با علائم سرماخوردگی مانند آبریزش بینی، سر درد و بدن درد مراجعه می‌کنند، اما نسبت به پیک‌های قبلی مقدرای علائم گوارشی غالب‌تر هستند و در حال حال حاضر با وجودی که میزان سرایت بیماری افزایش یافته، اما شدت بیماری و درگیری دستگاه تنفس تحتانی کمتر است.

او گفت: با توجه به کاهش شدت بیماری و همچنین تزریق واکسن، به نظرمی رسد با پیک سهمگین سال گذشته مواجه نخواهیم شد.

حسین زاده می گوید: علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم باید هر چه سریعتر با تزریق واکسن و تکمیل واکسیناسیون، خود را نسبت به این بیماری ایمن کنند که قطعا با انجام این دو کار از ادامه روند افزایش بیماری جلوگیری می‌شود.

احتمالا تا دو سه هفته آینده شیب ملایم افزایش ورودی به بیمارستان رازی ادامه پیدا کند که در صورت ادامه این روند و با کمک همه بیمارستان ها، مشکل خاصی در بیمارستان نخواهیم داشت.

همه بیمارستان‌های دانشگاهی بیماران کرونایی پذیرش می‌کنند.

رئیس بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز همه بیمارستان‌های دانشگاهی بیمار مبتلا به کرونا پذیرش می‌کنند؛ بنابراین همچنان بیمارستان رازی خدمات عادی دیگر از جمله بخش زنان، جراحی و مسمومیت‌ها را ارائه می‌دهد و درمانگاه نیز فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.