امام جمعه خرمشهر:

نظارت ها بر تایید صلاحیت شوراهای شهر بیشتر شود

حجت الاسلام عادل پور خواستار نظارت بیشتر بر تایید صلاحیت شوراهای شهر به منظور کاهش احتمال تخلفات در این زمینه شد.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: نیاز است قانون شورای شهر اصلاح و نظارت بیشتری بر تایید صلاحیت کاندیداهای این شورا در قبل از انتخابات صورت گیرد تا احتمال تخلفات آن ها کمتر شود.

او با تشکر از سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات و دادستانی در بازداشت های اخیر شورای شهر و پرسنل شهرداری ، شوراهای شهر را وکیل مردم و موثر در توسعه شهری خواند و گفت: وقوع تخلفات و جرم های گسترده از سوی این نهاد می تواند آسیب جدی به باور شهروندان وارد کند.

پیش از این عبدالنبی پورخلف ، رئیس شورای شهر خرمشهر و ۲ نفر از پرسنل شهرداری این شهرستان به اتهام فساد مالی بازداشت شدند.

خطیب جمعه خرمشهر گفت: شورا باید نظارت خود را بر شهرداری تقویت کند و به مراحل ورود دستگاه های نظارتی نرسد چرا که وظیفه اولیه شورا همین نظارت است.

این مسئول با اشاره به نزدیک شدن به روز تامین اجتماعی گفت: این سازمان با حمایت از افراد آسیب پذیر مانند بازنشستگان ،بیکاران و آسیب دیدگان اجتماعی می‌تواند در صورت اجرای کامل قوانین یکی از بازوان بسیار مهم تامین عدالت اجتماعی و تحول اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی باشد.

او به شهروندان توصیه کرد با توجه به سفارش و روایات اهل بیت درباره عید غدیر، این عید را برجسته کنند و اعمال پسندیده مناسب این روز را انجام دهند.

حجت الاسلام عادل پور سفر بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه را سرپوش گذاشتن بر شکست های صهیونیست و تنفس مصنوعی برای دشمنان خواند و گفت : دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ضربه به انقلاب و انحراف آن هستند اما تمامی سیاست های آمریکا در منطقه محکوم به شکست است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.