فرماندهان خاک‌ریز‌های جنگ نرم اصحاب رسانه هستند

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اختلاف در هر زمینه از جمله رسانه وجود دارد اما می‌توان یک قرارگاه مشترک رسانه‌ای تشکیل داد.

سردار طراقیه گفت: دشمنان جنگ نرم را بسیار متمایزتر از جنگ سخت دنبال می‌کنند و جنگ نرم بیشتر جنگ شناختی و ادراکی است که دشمنان در آن بسیار فعال‌تر از جنگ سخت عمل می‌کنند.

او می گوید: در حوزه رسانه که از حوزه‌های تاثیرگذار است جزیره‌ای عمل کرده‌ایم و اختلاف سلیقه در هر زمینه‌ای از جمله رسانه وجود دارد اما در برابر دشمن باید متحد عمل کرد به همین خاطر در حوزه رسانه استان می‌توان یک قرارگاه مشترک رسانه‌ای تشکیل داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در حال حاضر زمینه فضای یاس و ناامیدی در جامعه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد و دشمن از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند این در حالی است که ما نیز به صورت جزیره‌ای برای مقابله با آن عمل می‌کنیم.

او می گوید: دشمن در جنگ نرم با هجمه‌های شدیدی که دارد در وهله اول روی افراد تاثیرگذار و خواص جامعه تاثیر می‌گذارد و  پایه‌های اساسی نظام از جمله احکام الهی مانند عفاف و حجاب را نشانه گرفته است.

سردار طراقیه گفت: بزرگ‌نمایی کاستی‌ها از دیگر راهکار‌های القای یاس و ناامیدی توسط دشمنان در جامعه است و با استفاده از ظرفیت خواصی که تحت تاثیر دشمن قرار گرفته‌اند، القای یاس و ناامیدی روی غاطبه مردم نیز انجام شده و بدین ترتیب دشمن به اهداف خود نزدیک می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی استان زنجان در حوزه رسانه نیز رسانه‌هایی وجود دارد که به یاس و ناامیدی در جامعه دامن می‌زنند و این امر در حالی است که اقدامات زیادی در جامعه برای خدمت به مردم صورت گرفته است اما برجسته‌سازی نمی‌شود.

او می گوید: امنیت و احساس امنیت یکی از نعمت‌هایی است که در جامعه ما جریان دارد و همه ما شاهد اتفاقات رخ داده در کشور‌های اطراف‌مان هستیم که این اتفاقات حاصل ناامنی است.

سردار طراقیه گفت: اصحاب رسانه در حال حاضر از فرماندهان خاک‌ریز‌های جنگ نرم هستند و این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: دشمن در حوزه عفاف و حجاب بسیار نرم وارد شده است اما متاسفانه ما در این خصوص سلیقه‌ای عمل کرده‌ایم وقتی ما در مقابل دشمن یک قدم عقب می‌نشینیم آنان صد قدم جلوتر عمل می‌کنند که این امر در حوزه عفاف و حجاب نمود بیشتری دارد.

او می گوید: در حوزه عفاف و حجاب بیشترین حرکت ما به سمت حوزه ایجابی و نه بگیر و ببند است و در این راستا بیشتر اقدامات فرهنگی مدنظر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.