توانمند سازی جزو برنامه و اهداف بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی زنجان گفت:۲۷ هزار و ۳۲۷ خانوار زنجانی تحت حمایت بهزیستی هستند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۱ خانوار مستمری بگیرند.

حسینی  گفت: توانمند سازی جزو برنامه و اهداف بهزیستی است که عموم مردم می‌توانند ۲۸ تیر تا ۳۰ شاهد توانمندی‌های مددجویان بهزیستی در زمیته هنری و صنایع دستی باشند.

او می گوید: بهزیستی درحال‌حاضر واگذاری مسکن به مددجویان و استفاده از ظرفیت خیران را در دستور کار دارد ودر سه ماهه اول امسال ۲۲ واحد مسکونی به مددجویان واجد شرایط واگذار شده است و ۶۷۵ شغل در سال گذشته و امسال نیز ۱۳۹ شغل توسط بهزیستی زنجان برای مددجویان ایجاد شده است.

حسینی گفت: استان زنجان در پیگیری مناسب‌سازی شهری و اماکن عمومی جزو سه استان برتر هست و بسیاری از ادارات استان از جمله برق‌منطقه‌ای، فرودگاه، حج و زیارت، نوسازی مدارس به مناسب‌سازی توجه جدی داشته‌اند.

حسینی با اشاره به وظیفه بهزیستی گفت: وظیفه بهزیستی مطالبه‌گری است و دبیرخانه مناسب سازی زنجان از باب پیگیری موضوع مناسب‌سازی رتبه برتر دارد.

او از شهر هیدج به عنوان شهر بدون مانع یاد کرد و گفت: اعتبارات خوبی در ستاد مناسب‌سازی به این امر اختصاص داده شده است.

مدیرکل بهزیستی افتتاح مسکن مددجویی، طرح‌های اشتغال‌زایی و نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان، برگزاری جلسه مناسب سازی با حضور استاندار زنجان، رونمائی از اپلیکیشن ویژه ناشنوایان، ملاقات عمومی مسجد محور و... از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بهزیستی اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.